logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۰
[ شناسه خبر : ۶۶۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

فاصله طبقاتی دولتمردان با مردم باید کاهش یابد/ تفاسیر غلط در مورد بحث‌های سیاسی از دلایل عقب افتادگی کشور است

فاصله-طبقاتی-دولتمردان-با-مردم-باید-کاهش-یابد-تفاسیر-غلط-در-مورد-بحث‌های-سیاسی-از-دلایل-عقب-افتادگی-کشور-است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به کاهش فاصله طبقاتی بین دولتمردان با مردم گفت: مردم مشکلات اصلی خودشان را قبل از مشکلات اقتصادی، فاصله دولتمردان با خودشان می‌دانند.

به گزارش موج رسا; علی وقفچی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به دلایل عقب افتادگی کشور اظهار داشت: یکی از دلایل عقب ماندگی ما تفسیر غلط از مباحث سیاسی است.

وی دلیل پیشرفت کشورهای پیشرفته را استفاده علمی دین در سیاست عنوان کرد و گفت: متاسفانه در کشورهای جهان سوم دین به عنوان ابزار برای رشد و تعالی هر شخص استفاده می‌شود ولی در کشورهای پیشرفته دین را کاربردی در مسائل سیاسی استفاده می‌کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش فاصله طبقاتی بین مردم و مسئولان افزود: مردم مشکلات اصلی خودشان را قبل از مشکلات اقتصادی، فاصله دولتمردان با خودشان می‌دانند و باید این فاصله کاهش یابد.

وی افزود: برخی معنقد هستند که کشور را امام زمان(عج) مدیریت می‌کند و شاید می‌توان گفت که این تفسیر درستی است چونکه نتوانستیم از ظرفیت نیروهای خود به خوبی استفاده کنیم.

وقفچی با بیان اینکه بخشی از ظرفیت‌های کشور متعلق با زنان جامعه است ابراز کرد: اگر می‌خواهیم وضعیت کشور تغییر دهیم باید کشور را با رویکرد علمی و این تغییر را از نهاد آموزش و پرورش آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه علم بزرگترین سرمایه برای کشور محسوب می‌شود گفت: در آینده نفت و گاز سرمایه‌های کشور را شامل نمی‌شود بلکه علم سرمایه اصلی یک کشور خواهد بود‌.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر