logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱
[ شناسه خبر : ۶۶۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان:

انگشت روی ماشه در برابر هر تهدیدی ایستاده‌ایم/ ارتش به تجهیزات و سلاح‌های روز دنیا مجهز است

انگشت-روی-ماشه-در-برابر-هر-تهدیدی-ایستاده‌ایم-ارتش-به-تجهیزات-و-سلاح‌های-روز-دنیا-مجهز-است

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان با اشاره به آمادگی کامل ارتش در برابر توطئه‌های دشمنان گفت: ارتش امروز دوشادوش همه نیرو‌های مسلح با آمادگی کامل و انگشت روی ماشه در برابر هر تهدیدی ایستاده است.

به گزارش موج رسا; امیر‌سرتیپ علی  مظهری با تبریک فرا رسیدن روز پاسدار و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه در حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی ایران با آمادگی کامل ایستاده است.

وی با اشاره به مجهز بودن ارتش به سلاح‌ها و تجهیزات جنگی پیشرفته تصریح کرد: ارتش امروز با تولید تجهیزات پیشرفته از جمله هواپیمای جنگی آذرخش، ناو جنگی جماران، تانک ذوالفقار و غیره و همچنین با ساخت انواع مهمات در تمام نقاط کشور دوشادوش تمام نیرو‌های مسلح از آمادگی کامل و خوبی در دفاع از کشور برخوردار است.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان با اشاره به وجود امنیت در ایران گفت: آرامش و امنیت امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود ناامنی‌ها در کشور‌های همسایه حکم فرما است.

وی با بیان اینکه اسکتبار جهانی به سرکردگی آمریکا 40 سال است که با تحریم و تهدید و در پی ناامن کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است افزود: با این حال هر سال نسبت به سال گذشته مایوس‌تر می‌شود.

امیر‌سرتیپ مظهری با اشاره به اینکه با رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری فرمانده معظم و معزز کل قوا و نیرو‌های مسلح و رزمی جمهوری اسلامی در آمادگی کاملی به سر می‌برند گفت: مقام معظم رهبری نیز در مورد ارتش فرمودند ارتش امروز به صورت منظم و مجهز به تجهیزات عالی بوده و تنها ارتشی در دنیا است که در خدمت مردم و منافع ملی است.

وی افزود: ما ارتشیان جان برکف به ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی و ولی‌امر مسلمین جهان و فرمانده کل قوا اطمینان می‌دهیم با آمادگی کامل و مقتدرانه و با تجهیزات خوب و انگشت بر روی ماشه دوشادوش همه نیرو‌های مسلح در برابر هر گونه تهدیدی را از طرف اسکتبار جهانی با شدت و قدرت پاسخگو خواهیم بود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر