logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۶۶۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

نیرو‌های مسلح با تمام قدرت در مقابل دشمنان ایستاده‌اند/ ارتش جمهوری اسلامی ایران دژ مستحکم و مایه دلگرمی ملت ایران است

نیرو‌های-مسلح-با-تمام-قدرت-در-مقابل-دشمنان-ایستاده‌اند-ارتش-جمهوری-اسلامی-ایران-دژ-مستحکم-و-مایه-دلگرمی-ملت-ایران-است

امام جمعه زنجان با اشاره به توطئه‌های دشمنان و آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: نیرو‌های مسلح با تمام قدرت در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح که به مناسبت روز ارتش در زنجان برگزار شد اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت و اقتدار در برابر دشمنان ایستاده است.

وی با اشاره به آمادگی به تمام معنای یگان‌های هوایی، زمینی، دریایی و موشکی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این نیرو‌ها امروز با صلابت و با قدرت تمام برای پاسداری، استقلال و تمامیت ارضی و ارزش‌های بدست آمده انقلاب شکوهمند اسلامی بعنوان راست قامتان سرافزار تاریخ ایران ایستاده‌اند.

امام جمعه زنجان گفت: از همان روزها‌ی آغازین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب با توطئه‌های گوناگون و با ایجاد آشوب قصد از بین بردن انقلاب و تجریه ایران اسلامی و در نتیجه بازگرداندن ایران به بردگری استکبار جهانی بود.

وی خاطر نشان کرد: با هدایت‌های امام راحل در اویل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و امروز نیز با رهبری‌های مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند.

آیت الله خاتمی بیان کرد: با احساس وظیفه و مسئولیت نیرو‌های مسلح و ارتش، امروز انقلاب اسلامی ایران بعنوان یگانه ارتش مکتبی دنیا و منطقه با همه قدرت و صلابت آزادی‌های علمی و توانایی‌های فنی و قدرت تمام و انسجام ایستاده‌ است.

وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیرو‌های مقتدر به عنوان دژ محکم مایه درلگرمی ملت ایران بوده و نیرو‌های مسلح حافظان استقلال، عزت و شرف ملت ایران هستند.

امام جمعه زنجان افزود: نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی با تمام قدرت و توان در مقابل اسکتبار و دشمنان قسم خورده خود ایستاده‌اند و امروز اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در دنیا تاثیر گذار است.

وی بیان کرد: امروز مظلومان منطقه چشم امید به نیرو‌های نظامی و انتظامی و قوای مسلح کشور جمهوری اسلامی ایران دوختند همان گونه که امام المسلمین فرمودند ما مدافع همه مظلومان جهان هستیم.

آیت الله خاتمی با اشاره به توطئه‌های دشمنان انقلاب گفت: امروز دشمنان توطئه‌های گوناگونی را در کشورهای عراق، سوریه، یمن و بحرین انجام دادند که این کشورها در واقع سنگر‌های جلویی برای شکست جمهوری اسلامی ایران بود ولی این توطئه دشمنان نتیجه ای نداشت.

وی افزود: امروز با همت، عزم و جزم مردم و همت مضاعف مسئولین امسال هم شعار را با موفقیت و ایستادگی و توجه به اقتصاد مقاومتی پشت سرمی‌گذاریم و برگ زرینی از ولایت مداری و دشمن ستیزی را نشان می‌دهیم و با تمام اتحاد و انسجام بین احاد مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی را شاهد خواهیم بود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر