logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۶۶۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر هیئت کاراته استان زنجان:

کسب 9 مدال رنگارنگ توسط کاراته‌کاهای استان زنجان در مسابقات بین‌المللی ارمنستان/ دورخیز کاراته زنجان برای المپیک 2020

کسب-9-مدال-رنگارنگ-توسط-کاراته‌کاهای-استان-زنجان-در-مسابقات-بین‌المللی-ارمنستان-دورخیز-کاراته-زنجان-برای-المپیک-2020

دبیر هیئت کاراته استان زنجان از کسب 9 مدال رنگارنگ توسط کاراته‌کاهای استان زنجان در مسابقات بین‌المللی ارمنستان خبر داد.

اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به امسال لیگ‌های استانی برای سبک‌های کنترلی و غیرکنترلی برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات به بعد از پایان امتحانات دانش آموزان در مدارس برنامه‌ریزی شده است.

وی به برگزاری مسابقات انتخابی بسیج استان ابراز کرد: این مسابقات 31 فروردین ماه در زنجان برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به برنامه هیئت برای اعزام ورزشکاران به مسابقات انتخابی تیم ملی در تمامی رده‌های سنی عنوان کرد: به احتمال زیاد مجوز میزبانی یکی از انتخابی‌های تیم ملی که در رده نوجوانان یا امید خواهد بود را برای استان زنجان بگیریم.

وی با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی کشور در سبک کیوکوشین کاراته میزبان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در المپیک جوانان برنامه داشتیم و متاسفانه نفرات‌مان در آخرین مرحله اردو حذف شدند اما برای المپیک 2020 برنامه ویژه‌ای داریم.

نوروزی با اشاره به اینکه سعی داریم نفراتی را در المپیک 2020 در قالب تیم ملی داشته باشیم، گفت: به دنبال این هستیم تا دوباره اسم کاراته زنجان را به سر زبانها بیندازیم.

وی با اشاره به حضور کاراته‌کاهای استان در مسابقات بین المللی بیان کرد: تیم بانوان خرمدره به مسابقات بین‌المللی جام ستارگان ارمنستان اعزام شده بود که توانست سه طلا، دو نقره و چهار برنر کسب کند.

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه در طول سال اعزام به مسابقات بین‌المللی خواهیم داشت، اظهار کرد: دوره‌های مربیگری و داوری نیز امسال همانند سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مربیان زنجانی در تیمهای ملی کاراته افزود: رمضان بازرگان سرپرست تیمهای ملی، شهاب سطانی، حسن روحانی و حسین روحانی نیز به عنوان مربی در تیمهای ملی فعالیت دارند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر