logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳
[ شناسه خبر : ۶۶۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

همواره حامی و طرفدار تقویت بخش خصوصی هستم/ اصلاح قوانین دست و پا‌گیر در حوزه اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد

همواره-حامی-و-طرفدار-تقویت-بخش-خصوصی-هستم-اصلاح-قوانین-دست-و-پا‌گیر-در-حوزه-اقتصادی-باید-مورد-توجه-قرار-گیرد

استاندار زنجان با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی گفت: همواره حامی و طرفدار تقویت بخش خصوصی هستم.

به گزارش موج رسا; درویش امیری در نخستین نشست هیئت نمایندگان اتاق زنجان در سال جاری با اشاره به تجربه‌ها‌ی بدست آمده اظهار کرد: هدف توسعه استان تنها باوری است که هرگز به شک و تردید تبدیل نمی‌شود و برای تحقق آن از جان و آبرو مایه می‌گذاریم‌.

وی تصریح کرد: با نگاهی به رویدادهای تلخ اقتصادی در سال‌های گذشته و گذر از دوران اقتصاد دولتی و اقتصاد تعاونی که متاسفانه هیچ کدام پاسخگو و راهگشا نبودند در نهایت به اقصاد بخش خصوصی دست یافتیم که بی تردید حمایت مجدانه از این بخش گره اقتصاد کشور را باز خواهد کرد‌.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه همواره حامی و طرفدار بخش خصوصی هستند بیان کرد:  یکی از مشکلات  کشور ما ترجیح منافع فردی و شخصی به منافع ملی است در حالی که منافع فردی در پی منافع ملی حاصل می‌آید‌.

وی افزود: سلامت نظام اداری نتایج خوبی در جامعه به بار می‌گذارد که باید کمر همت بسته و این مشخصه ضروری و حیاتی را در سیستم‌های کشور جاری و ساری سازیم چرا که وجود نظام اداری بیمار اعتماد، شور و نشاط مردم را سلب می‌کند‌.

درویش امیری به اهمیت تحقق تعهدات دولت اشاره کرد و افزود: در سال جاری باید در راستای تبیین و اصلاح قوانین دست و پا‌گیر اقدامات قابل توجهی صورت گیرد‌.

وی افزود: با توجه به این که مشکلات فعالان اقتصادی  بیشتر در حوزه امور مالیاتی به چشم می‌خورد، نه طرفدار فشار مالیاتی و نه فرار مالیاتی هستم.

استاندار زنجان افزود: استان زنجان از صنایع، موقعیت و پتانسیل‌های قابل توجهی برخوردار است و با توجه به ظرفیت‌های بالقوه ضمن اینکه قطب سرب و روی و نساجی بوده و تجربه توسعه و ترقی در حوزه تولید مواد شوینده را نیز تجربه خواهد کرد.

وی در پایان با تاکید بر این که استان زنجان جزو پنج استان اول در اقبال و استقبال سرمایه گذاری است تصریح کرد: جذب سرمایه از جمله راه‌های توسعه جدی لبه‌های اقتصاد است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر