logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۳
[ شناسه خبر : ۶۶۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

امداد رسانی جمعیت هلال احمر زنجان به 20 خودرو در جاده های زنجان/ جمعیت هلال احمر در آماده باش است

-امداد-رسانی-جمعیت-هلال-احمر-زنجان-به-20-خودرو-در-جاده-های-زنجان-جمعیت-هلال-احمر-در-آماده-باش-است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آماده باش نیروهای هلال احمر برای امداد رسانی و خدمات رسانی در جاده های استان زنجان خبرداد و گفت: در کولاک شب گذشته به 20 خودرو از سوی این جمعیت امداد رسانی شد.

شهرام میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: با آغاز برف و کولاک، نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر به حالت آماده‌باش در آمده است.

وی با بیان اینکه به منظور خدمات رسانی به مردم استان، نیروهای امداد و نجات در جاده ها حضور دارند، خاطرنشان کرد: این جمعیت آماده امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه است.

این مسئول با بیان اینکه کولاک از ساعت 21:30 تا یک ونیم بامداد در منطقه طارم رخ داد، افزود: این جمعیت به 20 خودرو شامل 47 نفر امداد رسانی کرد اما به دلیل عدم پایداری کولاک اسکان اضطراری نداشتیم.

وی با اشاره به وقوع کولاک در کیلومتر 20 تا 45 کیلومتری جاده طارم به زنجان و 20 کیلومتری سه راهی سرخه دیزج ، بیان داشت: تیم های امداد و نجات شمالغرب و تیم های امداد و نجات سرخه دیزج در این ماموریت امداد رسانی کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیش‌بینی اسکان اضطراری در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای انجام و هماهنگی لازم با مدیریت بحران استان برای اسکان در اماکن عمومی، مساجد و سالن‌های ورزشی شهرستان‌ها از اقدامات این جمعیت محسوب می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه ضروری است مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، یادآور شد: هموطنان ضروری است ضمن رعایت نکات ایمنی زنجیر چرخ نیز به همراه داشته باشند.

وی برضرورت ارتقای سطح آمادگی و آگاهی عمومی برای برخورد با حوادث و سوانح احتمالی تاکید کرد و گفت: با اطلاع‌رسانی مناسب و موثر مردم آگاهانه در حوادث غیر مترقبه عمل می کنند.

میرزایی با بیان اینکه این جمعیت آماده ارائه خدمات امداد و نجات به حادثه‌دیدگان، مصدومان، مسافران و در راه‌ماندگان است، ادامه داد:ماموریت های این سازمان در طول سال انسان دوستانه و در راستای کاهش آلام بشری است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر