logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸
[ شناسه خبر : ۶۶۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

برنامه های اعیاد شعبانیه در زنجان اعلام شد/ برگزاری 130 گفتمان دینی در زنجان

-برنامه-های-اعیاد-شعبانیه-در-زنجان-اعلام-شد-برگزاری-130-گفتمان-دینی-در-زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان؛ برنامه های اعیاد شعبانیه را در استان زنجان تشریح کرد.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفت ‌و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای برنامه های مناسبتی در ماه رجب و شعبان در زنجان، اظهار داشت: مبعث پیامبر گرامی اسلام نیز در مساجد شاخص استان با حضور گسترده مردم برگزار شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت ماه شعبان برنامه های متعددی در زنجان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 403 مبلغ و مبلغه امسال از دهه دوم اردیبهشت ماه اعزام می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره اینکه به همین مناسبت مراسم جشن و سخنرانی توسط روحانیون مستقر در مساجد استان برگزار می شود، افزود: 62 سخنرانی به همین مناسبت پیش بینی شده است.

حجت الاسلام صفی یاری از برگزاری 360مراسم جشن توسط هیأت امنای مساجد خبرداد و گفت: 135 جلسه گفتمان دینی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک شعبان است.

 وی با بیان اینکه 25 کارگاه‌ آموزشی با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان های خدابنده و خرم‌دره برگزار می شود، افزود: این کارگاه ها طبق تفاهم‌نامه سه جانبه مابین وزارت کشور، دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

این مسئول از برگزاری نشست مجمع اساتید گفتمان دینی استان خبر داد و افزود:: این برنامه نیز با دستور جلسه هم‌اندیشی در راستای تخصصی کردن و توانمندسازی اساتید گفتمان دینی برگزار خواهد شد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر