logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۶۶۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

بلاتکلیفی چندین ماهه آموزش و پرورش استان زنجان ضعف مدیران وزارتخانه را نشان می‌دهد/ فقط تا پایان این هفته صبر می‌کنیم

بلاتکلیفی-چندین-ماهه-آموزش-و-پرورش-استان-زنجان-ضعف-مدیران-وزارتخانه-را-نشان-می‌دهد-فقط-تا-پایان-این-هفته-صبر-می‌کنیم

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به روند انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بلاتکلیفی چندین ماهه آموزش و پرورش استان زنجان ضعف مدیران وزارتخانه را نشان می‌دهد.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بلاتکلیفی انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: متاسفانه به نظرم ضعیف‌ترین وزارتخانه در کشور وزارت آموزش و پرورش است، مدیران ضعیفی در راس این وزارتخانه قرار گرفتند که سبب شده همین بلا به سر این وزارتخانه بیاید.

وی با بیان اینکه انتخاب یکی از گزینه قطعی شده بود که ظاهرا مشکلاتی پیش آمده است، ابراز کرد: ما هم نمی‌دانیم مسئولان وزارت آموزش چه کاری می‌کنند که روند انتخاب این همه طولانی شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فردا با استاندار زنجان در این خصوص جلسه داریم، عنوان کرد: ما موضوع مدیرکل آموزش و پرورش استان و بلاتکلیفی چندین ماهه این اداره کل را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد اما این ضعف وزارت آموزش و پرورش را نشان می‌دهد که نمی‌توانند تصمیم بگیرند.

وی بیان کرد: وزارت آموزش در درجه نخست باید یک نفر از داخل استان انتخاب کند اما اگر به هر دلیلی این گزینه وجود نداشت یک نفر دیگر را انتخاب کرده و این اداره کل را از بلاتکلیفی دربیاورد.

احمدی تصریح کرد: ما این هفته را هم صبر خواهیم کرد اما اگر در این مدت مدیرکل انتخاب نشد در طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش حضور جدی و فعال خواهیم داشت چرا که به نظرم مدیریت در این وزارتخانه مدیریت خوبی نیست.

وی خاطرنشان کرد: چند استان دیگر نیز وضعیت ما را دارند و متاسفانه وزارت آموزش و پرورش نمی‌تواند تصمیم بگیرد، اینطور باید گفت که مسئولان آموزش و پرورش مدیران باکفایتی نیستند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر