logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۲
[ شناسه خبر : ۶۶۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

استعدادها و ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در کشور وجود دارد/ لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت کشور

استعدادها-و-ظرفیت‌های-بسیار-گسترده‌ای-در-کشور-وجود-دارد-لزوم-استفاده-از-تمام-ظرفیت‌ها-برای-پیشرفت-کشور

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت کشور تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به بعثت نبی مکرم اسلام(ص) این روز را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت و اظهار کرد: باید شکرگزار این نعمت خداوند متعال باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص بعثت پیامبر(ص) ابراز کرد: به فرموده امام خمینی(ره) بعثت پیامبر بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بعثت و برانگیختن پیامبر اعظم برای بشریت از همه نعمت‌های الهی در طول تاریخ بزرگتر است بنابراین می‌توان گفت که روز مبعث بزرگترین، برترین و پربرکت‌ترین روز است.

وی با اشاره به ۲۹ فروردین ماه گفت: ۲۹ فروردین ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است، به یاد داریم که در ۱۹ فروردین ماه سال ۵۷ نخستین گروه از ارتش و نظامیان در مقابل تمام خطرات جان خود را به کف دست گرفتند و در آن شرایط خفگان رژه رفته و با امام راحل بیعت کردند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ارتشی‌ها گروه گروه به طرف انقلاب آمدند و حامی انقلاب شدند، خاطرنشان کرد: این موضوع برای دشمن بود، دشمنی که قصد داشت انقلاب را از بین برده و ایران را تجزیه کند.

وی با اشاره به نقشه دشمنان برای انحلال ارتش افزود: حضرت امام(ره) در مقابل این نقشه ایستاد و ۲۹ فروردین ماه را به عنوان روز ارتش نامگذاری کرد که مقام معظم رهبری نیز در این تصمیم نقش اساسی داشت.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ارتش به اعتماد امام(ره) جواب خوبی داد، اظهار کرد: ارتش در مقابل ضد انقلاب و کودتاچیان سینه سپر کرد و در هشت سال دفاع مقدس نیز امتحان خوبی پس داد.

وی با شاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب مردم، مسئولان و جوانان باید توجه کنند که ما ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه‌ فراوانی در کشور داریم.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: در کشور ما استعدادها و ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای وجود دارد که تاکنون از آنها استفاده نشده است که اگر از این ظرفیت‌ها استفاده شود وضعیت کشور به مراتب بهتر خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر