logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۷
[ شناسه خبر : ۶۵۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

اخلاص و طلایه داری وحدت نیروها ویژگی بارز صیاد شیرازی بود/ در برابر توطئه‌های دشمنان باید محکم و منسجم بایستیم

اخلاص-و-طلایه-داری-وحدت-نیروها-ویژگی-بارز-صیاد-شیرازی-بود-در-برابر-توطئه‌های-دشمنان-باید-محکم-و-منسجم-بایستیم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی گفت: در برابر توطئه‌های دشمنان باید محکم و منسجم بایستیم.

به گزارش موج رسا; امیر سرتیپ علی حاتمی امشب در یادواره شهید سپهبد صیاد شیرازی با اشاره به اینکه امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی گزارش خوبی از فعالیت‌های که در راستای پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در استان زنجان انجام شده ارائه شد اظهار کرد: جا دارد بیشتر از این برای مردم کار کنیم شان مردم و موقعیت مردم ایجاب می‌کند که ما کار بیشتری انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در بخش اشتغال نیز اقدامات خوبی انجام شده است افزود: عملکردی که در حوزه اشتغال انجام شده بسیار خوب بوده و ایجاد اشتغال برای ۷ هزار نفر در برنامه مطرح بوده در حالی که در استان برای حدود ۱۴ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه همه ما با تمام وجود نیاز اشتغال جوانان را حس می‌کنیم و این موضوع را درک می‌کنیم که یک اشتغال برای جوان چقدر می‌تواند مهم باشد افزود: جوانان ما توقع به کار را به حق از ما دارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز با بزرگواری برای مشکل اشتغال جوانان اظهار شرمندگی کردند گفت: جا دارد که همه ما اظهار شرمندگی را با کار و تلاش بیشتر با نتیجه گیری بهتر و با پیگیری بیشتر نشان دهیم.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: انشاالله سال ۹۷ سال بهتری برای جوانان ما خواهد بود و مقام معظم رهبری نیز شعار امسال را حمایت از کالاهای‌های ایرانی مطرح فرمودند همه ما می‌توانیم برای تحقق این موضوع می‌توانیم کمک کنیم.

وی خاطر نشان کرد: تولید کننده عزیز ما می‌توانند با ارتقای کیفیت و با کاهش قیمت به تحقق این امر مهم کمک کرده و فروشندگان نیز می‌توانند با فروش کالای ایرانی به تحقق این امر شعار سال کمک کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به خرید مردم از کالاهای تولید داخل تاکید کرد و گفت: مردم با خرید کالای ایرانی می‌توانند به سبب محقق شدن شعال سال شوند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی بیان کرد: در زمان شهادت شهید صیاد شیرازی فضای خاض سیاسی در کشور حاکم بود شهادت این شهید بزرگوار فضای کشور را آرام کرد و معنویت با شهادت ایشان به کشور بازگشت.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به ویژگی‌های بازر شهید صیاد شیرازی افزود: اخلاص به تمام معنا از ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود و شهید صیاد شیرازی مخلص بود و شیطان به او راه نداشت.

وی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار پرچمدار وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح در زمان هشت سال دفاع مقدس بود بیان کرد: با راهبرد این شهید نیروهای مسلح در آن روز با تمام قدرت و وحدت در برابر دشمن ایستادند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به اهداف دشمنان انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امروز دشمن با تمام توان تلاش می‌کنند جمهوری اسلامی ایران را کارآمد نشان دهد و یکی از کارهای دشمن دامن زدن به تفرقه و ایجاد اختلاف است.

وی تاکید کرد: همه ما در هر جای و در هر اعتقاد سیاسی که هستیم باید در برابر توطئه‌های دشمنان  محکم و منسجم باشیم چون امروز ما دشمنان قسم خورده داریم که با تمام توان می‌خواهد که ما نباشیم.

امیر سرتیپ حاتمی خاطر نشان کرد: وزارت خزانه داری آمریکا ۵۰۰ نفر را تجهیز کردند که در هر جا ما کاری اقتصادی می‌خواهیم انجام دهیم مانع ایجاد می‌کنند.

وی افزود: در این شرایط کار ما این است که به راه شهید صیاد شیرازی برگردیم و شهدا و خانواده‌های آنان همین کار را از ما انتظار دارند و مردم نیز همین می‌خواهند که با انسجام و با وحدت کامل و با تمام وجود همه برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران کار کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابراز کرد: ما هم سرباز اسلام هستیم و برای دفاع از کشور همواره آماده‌ایم و برای مردم ایران را اعلام می‌کنیم که خون شهیدان ما در رگ‌های تک تک جوانان به ویژه نیروهای مسلح ما جاری است.

وی افزود: ما همواره آماده‌ایم از کشور عزیزمان و نظام مقدس‌مان و ارزش‌های والای جمهوری اسلامی با تمام وجود دفاع کنیم و به همین دلیل کسی تا به امروز جرأت نکرده به کشورمان تجاوز کند.

امیر سرتیپ حاتمی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران کشورهای شرق و غرب کشورمان را تصرف کردند و همه ما می‌دانیم که هدف آن‌ها جمهوری اسلامی بود ولی انسجام ما اجازه نداد که دشمن جرات تجاوز به کشور ما را داشته باشد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر