logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۶۵۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

وزارت دفاع برنامه رقابت‌پذیری تولیدات را دنبال می کند

وزارت-دفاع-برنامه-رقابت‌پذیری-تولیدات-را-دنبال-می-کند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع به دلیل شرایط خاصی که کشور در حوزه دفاع دارد، برنامه رقابت‌پذیری تولیدات خود را از گذشته دنبال می‌کرد.

به گزارش موج رسا; امیر سرتیپ حاتمی در حاشیه ستاد اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حمایت از کالای ایرانی، اظهار داشت: همگان ضروری است برای تحقق شعار سال به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه همه ایرانیان شامل تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان برای تحقق این شعار وظایف خاص خود را دارند،ادامه داد:

این مسئول با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه و برنامه تولیدکنندگان رقابت‌پذیر کردن کالای تولیدی است،ادامه داد: ارتقای کیفیت و کاهش قیمت در این زمینه ضروری است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه وزارت دفاع به دلیل شرایط خاصی که کشور در حوزه دفاع دارد، برنامه رقابت‌پذیری تولیدات خود را از گذشته دنبال می‌کرد،بیان داشت: در سال جاری برنامه‌های با کیفت تری در زمینه تولیدات اجرایی می شود.

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: استان زنجان مطابق گزارش های ارائه شده در زمینه برنامه های اقتصاد مقاومتی پیشرو است.

وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال استان زنجان دو برابر برنامه‌ریزی، کار انجام شده است، افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری هم استان زنجان خوب عمل کرده است.

این مسئول میزان صادرات و کسب درآمد ارزی را از دیگر موفقیت‌های استان در حمایت از کالای تولید ایرانی عنوان کرد و گفت: با این اقدامات می‌توان بازار خوبی را برای تولیدکنندگان ایران فراهم کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر