logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۶۵۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

اقدام خزانه داری آمریکا علیه ایران/ 900 هزار شغل در سال گذشته ایجاد شد

اقدام-خزانه-داری-آمریکا-علیه-ایران-900-هزار-شغل-در-سال-گذشته-ایجاد-شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان در فضای روانی و کارهای عملی به دنبال جلوگیری از سرمایه گذاری هستند و در همین راستا خزانه داری آمریکا بحث های اقتصادی ایران را دنبال می کند.

به گزارش موج رسا; امیر علی حاتمی در دومین جلسه اقتصاد مقاومتی سال جاری در زنجان،اظهار داشت:عده زیادی تلاش می کنند القا کنند نظام اسلامی کارآمدی لازم را ندارد اینها همان افرادی هستند که آرزو داشتند سال اول و دوم انقلاب را نبینند و به همین دلیل جنگ را به کشور تحمیل کردند، اما انقلاب اسلامی با گذشت 40 سال از عمر خود،کارآمدتر تا اتصال به حکومت حضرت ولی عصر پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه دشمنان در این زمینه مصم هستند، افزود: 500 نفر در وزارت خزانه داری آمریکا بحث های اقتصادی ایران را دنبال می کنند تا اقتصاد ایران را به چالش بکشند که این امر مسئولیت ما را بیشتر می کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: مقام معظم رهبری امسال نیز عنوان سال را اقتصادی عنوان کردند که بیانگر این است که امروز عرصه درگیری ما اقتصاد است.

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: رفع فقر مطلق و توسعه عدالت اجتماعی، شفافیت مالی و بودجه ریزی،از محورهای مورد توجه است.

وی با بیان اینکه انتظار دارم به محض دریافت محورهای اقتصاد مقاومتی در استان نیز برنامه منسجمی با توجه به ظرفیت ها برنامه ریزی شود، افزود: علاوه بر مجموعه های دولتی و حکومتی همگان به عنوان شهروند، تولید کننده، مصرف کننده و نیروی امنیتی و انتظامی باید بر اساس آنچه مقام معظم رهبری تبیین کرده اند،در این زمینه گام بردارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: امیدوارم هستیم همه همت کرده و تکلیف خود را انجام داده و پایان سال شاهد رونق اقتصاد باشیم.

امیر حاتمی برضرورت ارزیابی دقیق تر از وضعیت موجود تاکید کرد و گفت: بیش از 900 هزار اشتغال در کشور در سال گذشته ایجاد شد.

وی بیان داشت: اگر همت، دقت و فضایی که قرار داریم جدی در نظر می گرفتیم می توانستیم نتیجه بهتری در سال گذشته بگیرم اما امسال می توانیم ازهمان ابتدای سال با همت بلند، به نتیجه مطلوبتری در پایان سال برسیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: بسیاری از جوانان زحمت کشیده و درس خوانده اند باید بتوانیم زمینه اشتغال بیشتری را فراهم کنیم.

امیر حاتمی با بیان اینکه باید به نتیجه بیشترتمرکز کرده و اشتغال واقعی،کاهش نرخ بیکاری و تورم باید مورد توجه باشد، افزود: پیگیری امور نیز در این زمینه ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذاری خارجی اتفاق خوبی در استان زنجان محسوب می شود که نشان می دهد زمینه بسیار خوبی در استان وجود دارد و برای افزایش اشتغال و رسیدن به کالای با کیفیت و ارزان تر نیازمند سرمایه گذاری هستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان در فضای روانی و کارهای عملی به دنبال جلوگیری از سرمایه گذاری هستند، افزود: مجموعه های اقتصادی بنا نیست که کار غیر اقتصادی انجام دهند که باید با مطالعه در این زمینه وارد شوند تا برای اشتغال و تولید استان کمک کنند.

امیر حاتمی دلسوزی، خلوص و بزرگواری مسئولان استان زنجان را موجب انسجام بین مسئولان عنوان کرد  گفت: این امر موجب هم افزایی و پیشرفت فعالیت ها می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر