logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۶۵۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان خبرداد

اکران فیلم فیلشاه در سینما بهمن زنجان

اکران-فیلم-فیلشاه-در-سینما-بهمن-زنجان

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان  از اکرانفیلم فیلشاه  در سینما بهمن زنجان خبرداد.

زنجانی در گفت و گو با خبرنگا رموج رسا; ، اظهار داشت: در حال حاضر سه فیلم به وقت شام، مصادره و فیلشاه در سینما بهمن زنجان اکران می شود.

وی با بیان اینکه فیلم به وقت شام با موضوع سیاسی اجتماعی در سانس های 13:30،19:30 اکران می شود، افزود: فیلم مصادره نیز در سانس های 15:30 و 21:30 اکران می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین فیلم فیلشاه نیز در سانس 17:30 اکران می شود.

گفتنی است، فیلم به وقت شام نوزدهمین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا و یکی از فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فجر است.

فیلم درباره داعش است و به همین دلیل بیشتر بازیگران فیلم عرب هستند. داعش در سال ۲۰۱۴ ادعای خلافت جهان اسلام را مطرح کرد و در سال ۲۰۱۷ از طرف سوریه، عراق و ایران خبر نابودی‌اش اعلام شد. این فیلم در زمان قدرت داعش و در سوریه می‌گذرد.

یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آنها به پرواز درآوردن هواپیمایی در تَدمُر به سمت دمشق است، آنها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند، اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنهاست.

فیلمبرداری فیلم برعهده مهدی جعفری بود و هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان از بازیگران ایرانی فیلم‌هستند و جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین فیلشاه انیمیشن سینمایی ایرانی به کارگردانی هادی محمدیان، تهیه کنندگی حامد جعفری و محصول گروه هنر پویاست. این انیمیشن محصول جدید گروه هنر پویا پس از انیمیشن پرطرفدار شاهزاده روم است که با سرمایه گذاری گروه هنر پویا به عنوان یک کمپانی کاملا خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر تولید شده است.

 انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به عنوان تنها انیمیشن به بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر راه یافت و با 22 اثر سینمایی دیگر به رقابت خواهد پرداخت.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «فیلشاه » بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود.

تولید «فیلشاه» که داستانی فانتزی برای مخاطبان کودک و نوجوان دارد با تیمی حرفه‌ای انجام شده‌است.

فیلشاه انیمیشنی پرکاراکتر است که در تولید آن تیمی ۱۵۰ نفره مشارکت داشته‌اند. بیش از ۵۰ انیماتور در این گروه مسئولیت متحرک سازی انیمیشن «فیلشاه» را بر عهده داشته‌اند. گفته می‌شود یکی از چالش‌های اصلی این تیم بزرگ متحرک‌سازی حیوانات چهارپا و دوپا پرتعدادی است که در این انیمیشن حضور دارند و از این لحاظ اثری شاخص در سینمای انیمیشن ایران محسوب می‌شود.

 برای تولید «فیلشاه» بیش از ۲۰ نرم‌افزار گرافیکی مورد استفاده قرار گرفته‌است، علاوه بر آن بخش قابل توجهی از پایپ لاین تولید انیمیشن در گروه «هنر پویا» توسط برنامه نویسان ایرانی بومی شده‌است که کمک بسزایی در کاهش زمان و هزینه تولید انیمیشن‌های سینمایی این کمپانی کرده‌است.//k

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر