logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۹
[ شناسه خبر : ۶۴۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان خبر داد

راه‌اندازی واحدهای تولیدی نساجی و شوینده‌ها در زنجان/ با تولید محصولات با کیفیت بازار را از دست خارجی‌ها می‌گیریم

راه‌اندازی-واحدهای-تولیدی-نساجی-و-شوینده‌ها-در-زنجان-با-تولید-محصولات-با-کیفیت-بازار-را-از-دست-خارجی‌ها-می‌گیریم

فرماندار زنجان از راه‌اندازی واحدهای تولیدی نساجی و شوینده‌ها در زنجان خبر داد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه زنجان ظرفیت‌های خوبی در حوزه معدن دارد، اظهار کرد: باید در بحث صنایع تبدیلی و زنجیره‌های تولید برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گیرد که در این زمینه بخشی از کارها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه محصولات کشاورزی، دامی و گلخانه‌ای ظرفیت‌های خوبی داریم، ابراز کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از مصرف این محصولات می‌شود و استان زنجان نیز در این زمینه می‌تواند فعال‌تر از این ظاهر شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در حوزه نساجی اقدامات خوبی آغاز شده که امیدواریم در آینده با راه‌اندازی واحدهای نساجی شرایط را در مسیری قرار دهیم که تولیداتی با کیفیت بالا ارائه کنیم، افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده محصولات این واحدها قابلیت رقابت خواهند داشت و زنجیره‌های بعدی که تولید پوشاک است، تکمیل کننده این موضوع هستند.

وی با بیان اینکه سیاست‌گذاری‌ها در استان در راستای تکمیل کردن زنجیره‌های تولید است، عنوان کرد: باید بتوانیم از مزیت‌های صنعتی که در زنجان وجود دارد به نحو احسن استفاده کنیم.

عسگری با اشاره به اینکه نگاه ما تولید محصولات با کیفیت است، گفت: محصولات تولید باید بتوانند پاسخگوی سلیقه و خواست مردم باشند که در این حوزه ماشین‌آلات وارد شده به استان باید به روز باشند.

وی با بیان اینکه در حوزه شوینده‌ها واحدهایی در حال راه اندازی است، تصریح کرد: استان و همچنین شهرستان زنجان به یکی از قطب‌های مواد شوینده در کشور تبدیل خواهد شد که در حال حاضر بخشی از این بازار در دست برندهای خارجی است.

فرماندار شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه اقدامات اثرگذاری در این حوزه آغاز شده است، اظهار کرد: باید در حوزه خدمات بخشهای کشاورزی و صنعی فعال‌تر از این عمل کنیم چرا که بخش خدمات ما پایین تر از میانگین کشوری است.

وی با بیان اینکه باید به شرکت‌های دانش بنیان توجه ویژه‌ای شود، افزود: باید طوری عمل کنیم تا اشتغال در استان رونق گیرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر