logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۶۳۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون رئیس جمهور:

مردم عنصر اصلی در تحقق شعار سال هستند/ کمک کمپین«بهبود رفتارهای ترافیکی» به کاهش تلفات جاده ای

مردم-عنصر-اصلی-در-تحقق-شعار-سال-هستند-کمک-کمپین«بهبود-رفتارهای-ترافیکی»-به-کاهش-تلفات-جاده-ای

معاون رئیس جمهور با اشاره به شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال جاری گفت: مردم عنصر اصلی درباره ترویج و استفاده از کالای داخلی هستند.

به گزارش موج رسا; جمشید انصاری در جریان بازدید از پایگاه‌های نوروزی هلال‌احمر زنجان اظهار داشت: نیروهای هلال احمر و سازمان جوانان تلاش‌های خوبی برای راهنمایی مسافران و امدادرسانی و خدمات‌رسانی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه این اقدامات داوطلبانه است و ارزش بیشتری دارد،افزود:راه‌اندازی کمپین«بهبود رفتارهای ترافیکی» در تغییر رفتار رانندگی موثر است.

این مسئول بیان داشت: راه‌اندازی کمپین«بهبود رفتارهای ترافیکی» به بهبود رفتارهای ترافیکی مردم کمک کرده و  می‌تواند موجب کاهش تعداد تلفات شود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: طی سال های گذشته میزان تصادفات از  حدود 27 هزار به 16 هزار نفر کاهش یافته است.

انصاری در ادامه به بحث ابلاغ سیاست‌های اقتصادی مقاومتی و برنامه دولت در این حوزه از سال 1394 تاکنون اشاره کرد و گفت: در این مدت شاهد مثبت شدن رشد اقتصادی کشور بوده‌ و نرخ تورم هم در کشور  تثبیت شده است.

وی با بیان اینکه آمارهای رسمی منتشر شده درباره اشتغال نشان می دهد که توان اشتغالزایی کشور افزایش پیدا کرده است،ادامه داد: امیدواریم با توجه به منویات مقام معظم رهبری و همکاری مردم که عنصر اصلی درباره ترویج و استفاده از کالای داخلی هستند، رونق اقتصاد ملی و واحدهای تولیدی افزایش یابد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر