logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۶۳۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
به منظور تشدید عملیات نظارت بر عرصه‌های ملی و طبیعی در ایام عید؛

اکیپ‌های گشتی منابع طبیعی در 8 شهرستان استان زنجان مستقر می‌شوند/ نقاط بحرانی استان زیر ذره‌بین یگان حفاظت منابع طبیعی

اکیپ‌های-گشتی-منابع-طبیعی-در-8-شهرستان-استان-زنجان-مستقر-می‌شوند-نقاط-بحرانی-استان-زیر-ذره‌بین-یگان-حفاظت-منابع-طبیعی

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: به منظور تشدید عملیات نظارت بر عرصه‌های ملی و طبیعی در ایام عید اکیپ‌های گشتی منابع طبیعی در 8 شهرستان استان زنجان مستقر می‌شوند.

به گزارش موج رسا; منصور خسروی ضمن تشریح برنامه‌های یگان حفاظت این اداره کل در ایام نوروز اظهار کرد: البته حفظ و حراست از اراضی ملی و طبیعی از وظایف و اولویت های اصلی و اساسی این یگان بوده و در طول سال تمامی نیروها در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی با اشاره به استقرار 10 اکیپ یگان حفاظت منابع طبیعی در تمامی نقاط شهری و روستایی 8 شهرستان استان زنجان در ایام نوروز ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها کلیه مسئولین و دست‌اندرکاران در قالب کشیک‌های منابع طبیعی 24 ساعته تا برج 3 در آماده باش بوده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

خسروی با بیان اینکه گشت‌های موتوری بخش خصوصی این یگان نیز طبق روال هر سال و هر ماه نسبت به گشت زنی در عرصه های ملی و طبیعی اقدام خواهند کرد.

وی بیان کرد:  اراضی بحرانی مستقر در زنجان، طارم و ماهنشان به ویژه نقاط بحرانی تحت نظر قرار قرار می‌گیرد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از استقرار 24 ساعته نیروهای این یگان در سرتاسر استان به ویژه نقاط بحرانی در ایام عید خبر داد و گفت: شدت نظارت‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در سه ماه نخست سال 97 جدی‌تر خواهد بود.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر