logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۶۳۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

انقلاب اسلامی ایران با وجود توطئه‌های دشمنان در عرصه بین‌الملی می‌درخشد/ قدم‌های خوبی در بخش اقتصاد مقاومتی در استان برداشته شده است

انقلاب-اسلامی-ایران-با-وجود-توطئه‌های-دشمنان-در-عرصه-بین‌الملی-می‌درخشد-قدم‌های-خوبی-در-بخش-اقتصاد-مقاومتی-در-استان-برداشته-شده-است

امام جمعه زنجان با اشاره به حضور فعال ایران در عرصه‌های بین‌المللی گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود توطئه‌های دشمنان در عرصه بین‌الملی می‌درخشد.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه قطار زمان در حال سیر و حرکت است و ما هم مسافران این قطار بودیم و هستیم ،اظهار کرد: مسافران قطار با انگیزه های متعددی به این قطار سوار شده اند.

وی با شاره به اینکه سال 96به روز های پایانی خود رسیده است و ایام باقی مانده نیز سپری خواهد شد،ابراز کرد: یک سال از عمر ما سپری شد و این سال نیز با زشت ، تلخ و شیرینی خود به پایان می رسد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در سال جدید با انرژی بیشتر و توان بالاتر به فکر ترمیم و جبران  باشیم ، عنوان کرد: باید سعی کنیم کارهای ما به سمت خدا و خدمت به خلق باشد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه کوتاهی های ما در قبال خانواده، جامعه گناه را به دنبال دارد ،تصریح کرد: عمر حضرت نوح هم تمام شدنی بود و ما هم مسافر این راه هستیم تا حالا فرصتی برای جبران است کوتاهی نکنیم.

وی خاطرنشان کرد در سال 97 با انرژی‌تر و نیرومند تر از قبل برای خدمت به مردم و سربلندی نظام جمهوری اسلامی قدم برداریم .

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروزه نقد ها و بیان های خوبی در رسانه های مکتوب و شنیداری ایران در عرصه های مختلف خارجی و اقتدار وجود دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز درعرصه های مختلف بین المللی با همه توطئه های دشمنان حضور دارد و همچنان می‌درخشد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امیدواریم در سال آینده از رقابت های سیاسی و تنش هایی که زودگذر است و از پس لرزه‌هایی که در کشور ما وجود دارد کاسته شود، ادامه داد: مسئولان دست در دست هم  برای خدمت به مردم و ساختن ایران آباد انجام وظیفه کنند.

وی با اشاره به اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی قدم های خوبی برداشته شد است،اضافه کرد: استان زنجان در راستای ایجاد زمینه رفاه و سرمایه گذاری عملکرد قابل قبولی را داشته و امیدواریم با همت بیشتر سال اینده اقتصاد مقاومتی را با شعار اقدام و عمل انجام دهیم .

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر