logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۶۳۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

شورای پنجم در خصوص منافع شهر یکصدا عمل می‌کند/ در مقابل زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستیم

شورای-پنجم-در-خصوص-منافع-شهر-یکصدا-عمل-می‌کند-در-مقابل-زیاده‌خواهی‌ها-می‌ایستیم

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به رویکرد شورای پنجم گفت: شورای شهر زنجان در مقابل زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستد.

به گزارش موج رسا; احمد نصیری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه زنجان با تاکید بر حفظ حرمت قلم و رعایت اخلاق و صداقت در رسانه‌ها اظهار کرد: قلم خبرنگاران نباید به اغراض شخصی آلوده شود.

وی با بیان اینکه در مقابل زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستیم، ابراز کرد: شهرداری حیاط خلوت هیچ کسی نخواهد شد و اجازه نمی‌دهیم بودجه فرهنگی شهرداری به دلخواه افراد هزینه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به هزینه ۵۰ میلیاردی به پل سیدالشهدا(ع) خاطرنشان کرد: شورای پنجم و شهردار زنجان چند ماهی است که کار را تحویل گرفته و یکی از منتقدین سرسخت این موضوع که چرا این پل با ۵۰ میلیارد به اتمام رسیده ما هستیم، شورای شهر به خاطر این قضیه درخوست تحقیق و تفحص کرده است.

وی به پروژه سبزه میدان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هیچ خاکبرداری در سبزه میدان انجام نشده است، ما هم می‌گوییم سبزه میدان چاله دق مردم است اما این موضوع مربوط به سالهای گذشته بوده و منتقدان باید آن موقع انتقاد می‌کردند.

نصیری با بیان اینکه طرح جدید سبزه‌میدان آماده بوده و به زودی در کمیسیون ماده ۵ مطرح و تصویب می‌شود، افزود: اگر بعد از اخذ مصوبه و اجرای پروژه مشکلی در این پروژه باشد ما پاسخگوی آن خواهیم بود.

وی در ادامه با تاکید بر کاهش بروکراسی اداری در شهرداری زنجان عنوان کرد: مردم از پیچ و خم اداری خسته هستند و باید در شهرداری زنجان بروکراسی‌ اداری کاهش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: اولویت دادن به حقوق کارگران در شهرداری زنجان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برخی اختلاف‌نظرها در بین اعضای شورای شهر زنجان ابراز کرد: اگر در شورا اختلاف نظر وجود نداشته باشد، شورا نیست و شیرینی کار شورا به این است که مخالف و موافق داشته باشد.

نصیری با بیان اینکه اعضای شورای شهر زنجان در خصوص منافع شهر یکصدا هستند، گفت: این موضوع که یک لایحه چند موافق و چند مخالف داشته باشد، طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه در شورای پنجم هیچ سفارشی به شهردار مشاهده نخواهد شد، افزود: مصوبات شورا باید از تصویب و تایید باید به مرحله اجرا درآید.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه عدالت در ارائه خدمات شهری مراعات نشده است، خاطرنشان کرد: ما در شورای پنجم عدالت را در توزیع بودجه سال ۹۷ به صورت کامل رعایت کرده‌ایم.

وی با اشاره به موضوع سد معبر تصریح کرد: در خصوص سد معبر مردم احساس می‌کنند که شهر به حال خود رها شده که باید در این حوزه توجه جدی داشت و این مشکل را حل کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر