logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۶۳۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

130 گشت پليس در سطح جاده‌ها به مردم و مسافران نوروزی خدمات‌رساني مي‌كنند

130-گشت-پليس-در-سطح-جاده‌ها-به-مردم-و-مسافران-نوروزی-خدمات‌رساني-مي‌كنند-

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره طرح نوروزي پليس در زنجان گفت: 130 گشت خودرويي و موتوري پليس در سطح جاده‌ها به مردم و مسافران نروزی خدمات رساني مي‌كنند.

به گزارش موج رسا; سردار علي آزادي امروز در مراسم آغاز رزمايش ترافيكي و خدمات سفرهاي نوروزي باگراميداشت يادوخاطره شهدا با اشاره به شعار نوروزي پليس "آرامش بهاري بانظم و امنيت‌" اظهار کرد: در طرح نوروزي پليس امسال 130گشت خودرويي وموتوري در سطح جاده ها به مردم ومسافران خدمات رساني مي كنند

وی تصریح کرد: در طرح نوروزي هدف پليس‌، ايجاد امنيت ترافيكي و كاهش تصادفات رانندگي است.

فرمانده انتظامي استان زنجان از يگان‌هاي شركت كننده در رزمايش از قبيل راهداري و امور حمل ونقل جاده‌اي‌، شهرداري‌، ميراث فرهنگي و گردشگري‌، هلال احمر‌، امداد و نجات‌، دانشگاه علوم پزشكي‌، اورژانس،امدادخودرو، هواشناسي‌، آتش نشاني‌، راه و شهرسازي‌، شركت آب‌، برق، گاز و ادارات مختلف كه به مردم خدمات‌رساني مي‌كنند تقدير و تشكر كرد.

وي يكي ازاهداف آغاز رزمايش نوروزي را پيشگيري از تصادفات و خصوصا جانباختگان جاده‌اي بيان و تصريح كرد: در تصادفات عوامل مختلفي از جمله جاده، وسيله نقليه‌، شرايط اقليمي و عامل انساني تاثيرگذار هستند.

سردارآزادي افزود: 130گشت خودرويي وموتوري در طرح نوروزي امسال به صورت محسوس و غير‌محسوس در سطح جاده‌ها به مردم و مسافران خدمات‌رساني مي‌كنند.

وی ابراز کرد: نيروي انتظامي به كمك ديگر سازمانها و مردم در 10سال گذشته در كاهش تصادفات و جان باختگان نقش ويژه‌اي ايفا كرده است‌.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود‌: در10سال گذشته ميزان جانباختگان جاده‌اي از 26هزار به 16هزار كاهش داشته است‌.

وي با اشاره به آثار و تبعات حوادث و جانباختگان جاده‌اي بيان کرد: ما بايد سعي كنيم از وقوع حوادث جاده‌اي پيشگيري و محيط امني را براي گردشكران و مسافران فراهم كنيم .

سردار آزادی با اشاره به اينكه طرح نوروزي پليس عملا از 24 اسفند آغاز و تا15 فروردين ادامه مي‌يابد تصريح كرد: امروز شاهد برگزاري رزمايش ترافيكي و خدمات سفرهاي نوروزي با مشاركت ساير سازمانها و ارگان‌ها هستيم تا رضايتمندي مردم را ارتقاء دهيم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر