logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۴
[ شناسه خبر : ۶۲۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیئت قایقرانی استان زنجان:

حضور 5 ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی روئینگ/ امید زیادی برای مدالهای رنگارنگ بازیهای آسیایی جاکارتا داریم

حضور-5-ورزشکار-زنجانی-در-اردوی-تیم-ملی-روئینگ-امید-زیادی-برای-مدالهای-رنگارنگ-بازیهای-آسیایی-جاکارتا-داریم

دبیر هیئت قایقرانی استان زنجان از حضور 5 ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی روئینگ خبر داد.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشار به حضور روئینگ کاران زنجانی در اردوهای تیم ملی اظهار کرد: 3 نفر از ورزشکاران رنجان در بخش آقایان و دو نفر از در بخش بانوان در اردوهای تیم ملی روئینگ حضور دارند.

وی با بیان اینکه این اردوها برای آماده‌سازی تیم ملی جهت شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا در تهران برگزار می‌شود، ابراز کرد: در این اردوها سید مسعود محمدی، سید مجتبی شجاعی و بهمن نصیری در بخش آقایان و مهسا جاور و پریسا احمدی نیز در بخش بانوان حضور دارند.

دبیر هیئت قایقرانی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور روئینگ‌کاران زنجانی در بازیهای آسیایی جاکارتا 90 درصد قطعی شده است، افزود: مربیگری تیم ملی روئینگ بانوان نیز بر عهده مرادخانی مربی ارزنده زنجانی است.

وی با اشاره به شانس‌ ورزشکاران زنجانی برای کسب مدال بازیهای آسیایی جاکارتا عنوان کرد: اگر اتفاق خاصی نیفتد کسب مدالهای رنگارنگ توسط روئینگ‌کاران زنجانی دور از دسترس نخواهد بود.

محمدی با حضور امید احمدی دیگر ورزشکاران زنجانی در اردوی تیم ملی کایاک اشاره کرد و گفت: احمدی نیز شانس حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا را دارد.

وی با بیان اینکه در کانوپولو نیز دو نفر از زنجان در اردوی تیم ملی حضور دارند، خاطرنشان کرد: نفرات اعزامی تیم کانوپولو به بازیهای آسیایی در آخرین اردو مشخص خواهد شد.

دبیر هیئت قایقرانی استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان ظرفیت‌های بالایی در قایقرانی داشته و این امید وجود دارد که بتوانیم در بازیهای آسیایی جاکارتا بدرخشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر