logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱
[ شناسه خبر : ۶۲۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

تکمیل پروژه سبزه میدان در سال 97 به صورت جدی پیگیری می‌شود

تکمیل-پروژه-سبزه-میدان-در-سال-97-به-صورت-جدی-پیگیری-می‌شود

شهردار زنجان پروژه‌های سبزه میدان، احداث پل گلشهر و احداث پل در میدان جهاد را از پروژه‌های مهم شهرداری زنجان عنوان کرد و گفت: تکمیل پروژه سبزه میدان در سال 97 به صورت جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش موج رسا; مصیح اله معصومی امروز در آیین افتتاح پل سید‌الشهدا(ع) با اشاره به اینکه در تکمیل پل سیدالشهدا با مشکلات زیادی مواجه بودیم اظهار کرد: این در طول مراحل تکمیل این پروژه مشکلات مالی و فنی زیادی وجود داشت.

وی تصریح کرد: بنا داریم حرکت توسعه‌ای در شهر زنجان به ویژه در بخش زیر بنایی شدت پیدا کند.

شهردار زنجان بیان کرد: بد نیست که هر چند گاهی یک مروری کنیم که چرا پل سیدالشهدا نزدیک به 10 سال در این شهر طول کشید و زبانزد خاص و عام شد.

وی با بیان اینکه با این وجود ما اگر بگوییم ساخت پلی رو آغاز کرده و در مدت یکسال تکمیل می‌شود ما را تمسخر می‌کنند گفت: تکمیل پروژه‌های بزرگ در زنجان ذهنیت خاصی در بین شهروندان زنجانی ایجاد کرده که احداث پل و تکمیل پروژه‌های بزرگ در زنجان امکانپذیر نیست.

معصومی گفت: باید تلاش کنیم در پروژه‌های آینده نیز خودمان را درگیر این موضوعات نکنیم و قبل از اجرای پروژه مطالعات به صورت دقیق انجام شود.

وی بیان کرد: مشکلی که در پروژه‌های شهری وجود دارد این است که در مطالعه و اجرای پروژه‌ها دقت کافی نداریم و بیشتر به صورت آرمان‌گرایانه و خارج از مسائل اجرایی و واقعیت برنامه‌ریزی و تصمیم گیری می‌کنیم.

شهردار زنجان بیان کرد: باید قبل از آغاز پروژه پل سید‌الشهدا زنجان مباحث فنی پروژه مورد مطالعه دقیق قرار می‌گرفت.

وی خاطر نشان کرد: پروژه‌های سبزه میدان، احداث پل گلشهر، احداث در پل میدان جهاد و راه اندازی پیاده راه خیابان امام(ره) از پروژه‌های مهم شهرداری بوده و سال آینده این پروژه‌ها به صورت جدی پیگیری می‌شود.

معصومی با اشاره به احداث پل گلشهر گفت: مباحث قانونی احداث پل گلشهر انجام شده و حتی فرآیند شناسایی لایه‌های زیرین نیز انجام شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر