logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۶۲۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان:

آمادگی کامل آموزش و پرورش استان زنجان برای استقبال از فرهنگیان سراسر کشور

آمادگی-کامل-آموزش-و-پرورش-استان-زنجان-برای-استقبال-از-فرهنگیان-سراسر-کشور

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان از آمادگی کامل آموزش و پرورش استان زنجان برای استقبال از فرهنگیان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش موج رسا; یعقوب علی عبادی با اشاره به آمادگي استان زنجان  براي ارائه خدمات كيفي ستادهاي اسكان نوروزي به فرهنگيان اظهار کرد: در نوروز 97 برای اسکان فرهنگیان عزیز و خانواده های محترم آن ها 50 آموزشگاه در سطح استان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تجهیز439 کلاس برای اسکان فرهنگیان ابراز کرد: بر این اساس تعداد 224 کلاس ویژه و 215 کلاس گروه الف است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: در تلاش هستيم تا در مراكز اسكان نوروزي كيفيت را افزايش و امكانات موجود را ارتقاء بخشيم و خدمات مطلوب تري به فرهنگيان ارائه کنیم.

این مقام مسئول در خصوص مکان و زمان پذیرش مهمانان فرهنگی در استان زنجان بیان کرد: ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان در شهر زنجان در محل هنرستان شهید مطهری واقع در میدان هنرستان ،از روز دوشنبه 96/12/28 آماده ارائه خدمات می باشد.

عبادی در پایان ضمن اشاره به اهمیت نظارت و ارزیابی ستاد ها و کلاس های اسکان گفت: در این راستا امسال نیز طبق سنوات گذشته با همکاری اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش استان نظارت بیشتری انجام خواهد گرفت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر