logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۶۲۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

پل گلشهر زنجان باید در مدت یک سال احداث شود

پل-گلشهر-زنجان-باید-در-مدت-یک-سال-احداث-شود

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به آغاز ساخت پل گلهشر از سال آینده گفت: پل گلشهر زنجان باید در مدت یک سال احداث شود.

به گزارش موج رسا; حمیدرضا حمیدی امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به پروژه پل سیدالشهدا و تاخیر چندساله در اتمام این پروژه اظهار کرد: ساخت پل غیرهمسطح گلشهر زنجان نیز سال آینده کلید می‌خورد.

وی با بیان اینکه باید برنامه زمان‌بندی مشخصی به شورا ارائه شود و شورا نیز نماینده خود را معرفی کند، ابراز کرد: این پل باید در یک سال به پایان برسد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه باید در ساخت پل گلشهر طبق زمان بندی پیش رفت، خاطرنشان کرد: امیدواریم این پل در مدت یک سال تعیین شده به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه باید در ساخت پلها به بحث زیبایی نورپردازی نیز توجه شود، عنوان کرد: فضای شهری و معماری نیز باید اطراف پل مدنظر قرار گیرد.

امامعلی دادخواده دیگر عضو شورای شهر زنجان نیز در این جلسه با اشاره به بلاتکلیفی سازمان فرهنگی شهرداری زنجان گفت: بودجه تمامی سازمانها و معاونت‌ها تصویب شده و از یک ماه پیش برنامه‌های فرهنگی را آماده کرده‌ایم.

وی بیان کرد: به دلیل تعیین نشدن رئیس سازمان فرهنگی شهرداری زنجان این بخش به نوعی نیمه تعطیل بوده و بلاتکلیف است.

دادخواه با بیان اینکه باید فردی را به عنوان سرپرست در نظر گرفت تا بتوان بودجه این سازمان را تصویب کرد، افزود: با این کار می‌توان برنامه‌های فرهنگی را از سال آینده اجرا کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر