logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۴
[ شناسه خبر : ۶۲۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

تخریب آسفالتها در شهر زنجان گسترده است

تخریب-آسفالتها-در-شهر-زنجان-گسترده-است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به وضعیت آسفالت معابر و خیابانها در شهر زنجان گفت: تخریب آسفالتها در شهر زنجان گسترده است.

به گزارش موج رسا; مسعود مرادخانی امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به پل سیدالشهدا اظهار کرد: با توجه به اینکه مقدمات آغاز دو پل غیرهمسطح در گلشهر و میدان جهاد فراهم شده باید شرایطی ایجاد شود تا مشکلات پل سیدالشهدا را در این پروژهها نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه تخریب آسفالتها در شهر زنجان گسترده است، ابراز کرد: باید در روزهای آخر سال امکانات به کارگیری شود تا با ترمیم‌هایی که صورت می‌گیرد مردم کمتر اظهار نارضایتی کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه مشکلاتی را در سرمایه‌گذاری بازیافت زباله شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: در این خصوص برخی از اعضای شورای شهر زنجان به همراه نماینده مردم زنجان در مجلس جلسه‌ای را با معاون وزیر نیرو برگزار کردیم و در این نشست معاون وزیر نیرو قول افزایش تعرفه خرید برق از سرمایه‌گذار را داده که امیدواریم با تصویب این موضوع ه سرمایه‌گذاری در این حوزه توجیه لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید شرایط را برای کارخانه بازیافت فراهم کنیم، گفت: با این موضوع زنجان پایلوت استانهای شمالغرب خواهد بود.

مرادخانی با اشاره به پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شهرداری زنجان تصریح کرد: اکنون شرایطی ایجاد شده که در اکثر حوزه‌ها پرداخت حقوق‌ها به روز شده است.

وی بیان کرد: عقب‌افتادگی حقوق‌ها در شهرداری زنجان در اکثر حوزه‌ها بیشتر از یک ماه نیست.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر