logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۳
[ شناسه خبر : ۶۲۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف بیش از یک میلیون و 300 مورد مواد محترقه در زنجان/ 57 دستگاه موتور سیکلت و خودرو در زنجان توقیف شد

کشف-بیش-از-یک-میلیون-و-300-مورد-مواد-محترقه-در-زنجان-57-دستگاه-موتور-سیکلت-و-خودرو-در-زنجان-توقیف-شد-

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به جلوگیری از توزیع مواد محترقه خطرناک در استان زنجان اظهار کرد: در این راستا با 21 صنف مختلف در سطح استان برخورد شده است.

جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 300 مورد کشفیات انواع مختلف مواد محترقه در زنجان کشف شد تصریح کرد: بعد از ظهر امروز ماموران انتظامی در نقاط مختلف شهر زنجان به صورت محسوس و نامحسوس مستقر می‌شوند.

وی گفت‌: افرادي كه در چهارشنبه آخر سال اقدام به سلب آسايش عمومي و برهم زدن نظم جامعه نمایند، تا پايان 14 فروردين در بازداشت خواهند بود و خودرو رانندگان متخلف نیز توقیف می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به چهارشنبه آخرسال به شهروندان هشدار داد که در اين ايام فرزندان خود را مراقبت و کنترل کنند ضمن اينکه با توليد و توزيع کنندگان مواد محترقه آسيب زا نيز طبق قانون، برخورد مي‌شود.

وی با بيان اين که قاطعيت در انجام ماموريتها و اخلاق مداري يکي از رمزهاي موفقيت نيروي انتظامي است، گفت: پليس ايران اسلامي وظيفه بسيار مهم، حساس و خطيري بر عهده دارد و آن برقراري نظم و امنيت و آرامش در يک کشور اسلامي است.

كردلو تصريح کرد: خودروهايي که براي مردم باعث ايجاد نگراني و مزاحمت مي‌شوند تا بعد از تعطيلات نوروز توقيف مي‌شوند و اميدواريم که مردم در اين راستا همکاري لازم را داشته باشند.

وي با بيان اينكه کساني که تخلف مي‌کنند طبق قانون و قطعا با هماهنگي قضايي با آنها برخورد مي‌شود و تا بعد از تعطيلات نوروز در خدمت آنها خواهيم بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: پليس با کساني که در اتوبان‌ها با نقض قوانين راهنمايي و رانندگي، مرتکب تخلف مي‌شوند برخورد مي‌کند.

وی بیان کرد: آسيب‌هاي که در چهارشنبه آخر سال به برخي از جوانان وارد مي‌شود بسيار نگران کننده است‌؛ مايل هستيم چند روز آينده از سال به خوبي سپري شود تا با آسايش وارد سال جديد شويم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر