logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۶۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

اورژانس اجتماعی بهزیستی و خط 123 در ایام نوروز فعال است/ بسیاري از آسیب‌هاي اجتماعی با مداخله تیم کارشناسی مرتفع می‌شود

اورژانس-اجتماعی-بهزیستی-و-خط-123-در-ایام-نوروز-فعال-است-بسیاري-از-آسیب‌هاي-اجتماعی-با-مداخله-تیم-کارشناسی-مرتفع-می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بهزیستی از طریق راه اندازي مرکز اورژانس اجتماعی، خط تلفن 123، خدمات سیار و پایگاههاي اجتماعی آماده ارائه خدمات اجتماعی در ایام تعطیلات نوروزي به آحاد جامعه است.

به گزارش موج رسا; محمد محمدي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم ترین ویژگی ارائه خدمات اجتماعی بهزیستی تخصصی بودن، به موقع و در دسترس بودن این خدمات است تا مردم بتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی از این خدمات بهره مند شوند.

وي افزود: مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی سعی داردبا مداخلات روانی، اجتماعی پیش از مداخلات قضایی و انتظامی در پیشگیري از وقوع جرم و قضا زدایی از بسیاري از معظلات اجتماعی پیشگیري نماید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کودك آزاري ،همسر آزاري، زنان آسیب دیده اجتماعی، دختران فراري یا در معرض آسیب، اقدام به خودکشی، کودکان کار، مبتلایان به اختلال هویت، مشاوره هاي خانوادگی و حل اختلافات خانوادگی، مشاوره هاي فردي و... از مهمترین فعالیت هاي اورژانس اجتماعی هستند که در کنار خدمات تخصصی به خانواده ها ارائه می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به خط 123 بهزیستی که بصورت شبانه روزي آماده پاسخگویی و ارجاع به خدمات سیار اورژانس اجتماعی است تصریح کرد: بسیاري از خشونت هاي خانگی و آسیب هاي اجتماعی با مداخله تیم کارشناسی 123 و خدمات سیار مرتفع می‌شود.

وي با اشاره به راه اندازي مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان طارم که به صورت نمادین توسط معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در بهمن ماه 96 افتتاح شد گفت: 5 خودرو خدمات سیار در شهرستانهاي زنجان، ابهر، خرمدره ، خدابنده و طارم آماده ارائه خدمات و مداخله در بحران و کمک به افراد آسیب دیده اجتماعی هستند.

وي بیان کرد: بهزیستی استان زنجان از طریق خط تلفن اورژانس اجتماعی 123 ،خدمات سیار ، مراکز مداخله در بحران و پایگاههاي خدمات اجتماعی آماده ارائه خدمات اجتماعی به خانواده ها به صورت 24 ساعت و حتی تعطیلات ایام نوروزي است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر