logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۷
[ شناسه خبر : ۶۲۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار منطه دو زنجان:

زنجان برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می‌شود

زنجان-برای-استقبال-از-مسافران-نوروزی-آماده-می‌شود

شهردار منطه دو زنجان با اشاره به آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز گفت: شهر زنجان برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می‌شود.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان ینکه جشن  نوروز فرصت طلایی و بسیار ارزشمند برای جذب مسافران نوروزی و توسعه گردشگری شهری است، اظهار کرد: در این‌باره باید اقدامات یک‌پارچه و هدفمندی توسط حوزه‌های مختلف از جمله بخش‌های متولی انجام شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی وسیع برای بهبود وضعیت شهر انجام شده است، گفت : لکه گیری خیابان های  شهری، شست وشوی جدولها ، درختکاری و گل‌کاری در حجم بالا و نصب المانهای مختلف از جمله برنامه هایی است که برای استقبال از نوروز توسط کارکنان  شهرداری در حال انجام است.

شهردار منطه دو زنجان ادامه داد: یکی از مواردی که برای سال آینده مورد توجه  مسئولان شهری قرار گرفته است تعمیر و نصب مبلمان جدید در سطح شهر و منطقه است و این اقدامات در حال انجام است که امیدواریم عملیات اجرایی دراین حوزه تا چند روز آینده به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه نقص‌های عمرانی از جمله پیاده روسازی‌ها نیز توسط اکیب‌های مختلف در حال انجام است، یادآورشد: آماده سازی قسمت‌های ورودی و خروجی شهر نیز در حال انجام است و برای استراحت و اسکان مسافران نوروزی نیز کارکنان شهرداری منطقه دو  پارک ملت را به همین منظور آماده می‌کنند.

محمدی اظهار امیدواری کرد: شهروندان سال آینده را پویا و با نشاط آغاز کنند و شهرداری هم تمام تلاش خود را برای فراهم کردن شهری نوروزی به کار گیرد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر