logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۶۲۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان:

بیلبوردهای معرفی جاذبه‌های گردشگری در ورودی شهرهای استان زنجان نصب می‌شود

بیلبوردهای-معرفی-جاذبه‌های-گردشگری-در-ورودی-شهرهای-استان-زنجان-نصب-می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای راهنمایی مسافران نوروزی در زنجان در نظر گرفته شده است گفت: بیلبوردهای معرفی جاذبه‌های گردشگری در ورودی شهرهای استان زنجان نصب می‌شود.

به گزارش موج رسا; یحیی رحمتی امروز در جلسه ستاد سفر با اشاره به آمادگی کامل اداره کل میراث فرهنگی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اظهار کرد: در دو ماه گذشته اقدامات لازم برای آمادگی در استقبال از مسافران نوروزی در حال انجام است.

وی با اشاره به راه اندازی بازارچه‌های موقت در برخی از مناطق استان افزود: غار‌کتله‌خور، سه‌راهی طارم و سلطانیه سه محل پیش‌بینی شده برای دایر کردن بازارچه‌های موقت است‌.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه در سالهای گذشته متسفانه بسیاری از مغازه‌های بازار زنجان بسته می‌شود ابراز کرد: هماهنگی‌هایی با هیئت امنای بازار مبنی بر دایر بودن مغازه‌های بازار در ایام تعطیلات نوروز انجام شده است.

رحمتی با اشاره به توزیع بروشورهای گردشگری در بین مسافران نوروزی در استان زنجان افزود: ۲۰ هزار نسخه با محتوای جدید چاپ شده است و در اختیار مسافران‌‌ نوروزی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به نصب بیلبورد به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان زنجان گفت: برای معرفی جاذبه‌های تاریخی استان ۵۳ عدد بیلبورد در سطح استان آماده شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه در نظرسنجی‌های سال گذشته به این‌ نتیجه رسیدیم‌ که اولویت نخست مهمانان نوروزی امنیت است، گفت: یکی از نارضایتی‌های مسافران بسته بودن مغازه‌های بازار بود.

وی در پایان ابراز کرد: طرح نوروزی رسما روز ۲۶ اسفند در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کار خود را آعاز می‌کند.

مهرداد سلطانی معاون عمرانی استانداری زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای در استان زنجان افزود: جای خوشحالی دارد که با افزایش اتومبیل تصادفات در سطح کشور و استان زنجان کاهش یافته است.

وی به مسائل گردشگری در ایام نوروز اشاره و بیان کرد: خوشبختانه زنجان از لحاظ امنیت خوب است و می‌توانیم چند محل گردشگری را در استان به صورت شبانه هم دایر کنیم.

معاون عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه ایده نوروزگاه امسال در استان فقط در سلطانیه اجرایی می‌شود، گفت: سعی کنیم از سال‌های آینده این را گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم‌ با استان‌های هم‌جوار تفاهم‌نامه‌ای امضا شود تا جاذبه‌های گردشگری یکدیگر را تبلیغ کنیم، گفت: تبلیغ جاذبه‌های گردشگری دیگر استان‌ها یک تهدید نیست بلکه یک فرصت است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر