logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۶۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مردم مخلان نظم و امنیت عمومی را برنمی‌تابند/ تمهیدات ویژه‌ای برای چهارشنبه آخر سال پیش‌بینی کرده‌ایم

مردم-مخلان-نظم-و-امنیت-عمومی-را-برنمی‌تابند-تمهیدات-ویژه‌ای-برای-چهارشنبه-آخر-سال-پیش‌بینی-کرده‌ایم

فرماندار زنجان با اشاره به برخورد با تخلفان چهارشنبه آخر سال گفت: مردم مخلان نظم و امنیت عمومی را برنمی‌تابند.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: برخورد با کسانی که عرضه کننده مواد محترقه خطرناک هستند، با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی و هشدارهای لازم نیز در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال ارائه شده است، ابراز کرد: آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، بیمارستانها، نیروهای اورژانس در آماده باش کامل قرار دارند.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه امیدواریم حادثه خاصی را شاهد نباشیم تا این جشن بزرگ ملی در سلامت کامل برگزار شود، خاطرنشان کرد: کارهای فرهنگی توسط رسانه‌ها، دستگاه های متولی فرهنگ و آموزش و پرورش انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی و درمانی نیز هشدارهای لازم را داده‌اند، افزود: در شهرستان زنجان با عرضه کنندگان محصولات استاندارد و بی‌خطر برخوردی صورت نخواهد گرفت تا افراد به سمت مواد خطرناک و دست ساز سوق پیدا نکنند.

عسگری تصریح کرد: با کسانی که به صورت غیرمتعارف اقدام به عرضه مواد محترقه خطرناک کنند، برخورد جدی صورت خواهد گرفت و بازداشت‌هایی نیز طی این روزها در شهرستان زنجان داشتیم.

وی با بیان اینکه توقیف و ضبط مواد محترقه خطرناک را طی روزهای گذشته در شهرستان زنجان شاهد بودیم، عنوان کرد: آمادگی کاملی در خصوص چهارشنبه آخر سال در تمام دستگاه‌ها وجود دارد.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با شهرداری زنجان در خصوص فراهم کردن مراکزی برای برگزاری مراسم سالم چهارشنبه سوری در شهر زنجان انجام شده است، اظهار کرد: امنیت لازم در این مکان‌ها نیز فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با سعه صدر و دقت نظر لازم با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهند کرد، ابراز کرد: مردم نیز مخلان نظم و امنیت عمومی را برنمی‌تابند و برخورد با این افراد درخواست خود مردم است.

عسگری با تاکید بر اینکه ماموریت ذاتی نیروی انتظامی برخورد با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است، گفت: طرح‌های ترافیکی نیز در مناطقی از شهر زنجان اجرا خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر