logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۱
[ شناسه خبر : ۶۲۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان:

افزایش سرانه اعتبارات ورزش در سال آینده/ استان زنجان ظرفیت‌های بالایی در ورزش دارد

افزایش-سرانه-اعتبارات-ورزش-در-سال-آینده-استان-زنجان-ظرفیت‌های-بالایی-در-ورزش-دارد

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از تسهیل افزایش سرانه اعتبارات ورزش در سال آینده خبر داد.

به گزارش موج رسا; ایرج رحمانی در دیدار با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به این مطلب که بهترین سال های عمر مدیریتی خود را در استان زنجان بوده و ظرفیت های ورزش استان زنجان بیشتر از این است، اظهار کرد: باید شرایطی ایجاد شود تا از تمام ظرفیت‌های ورزشی استان بیشتر استفاده شود.

وی ضمن اشاره به تعامل و همکاری خوب وزیر ورزش و جوانان و وزارت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت در اجرای سیاست های تدوین شده نظام مقدس جمهوری اسلامی به تسهیل افزایش سرانه اعتبارات ورزش در سال آینده نیز اشاره کرد و گفت: درصورت محقق شدن این امرشاهد اتفاقات خوب در ورزش کشور خواهیم شد.

مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در پایان سخنانش به شرایط معیشتی و حقوق و دستمزد کارکنان اداره ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: باید شرایطی اتخاذ گردد که رفاه و معیشت خانواده های کارکنان و تمامی زحمت کشان عرصه ورزش و کسانی که برای سلامت افراد جامعه تلاش میکنند افزایش یابد هرچند در مقایسه با دیگر ادارات و سازمان های دولت از سطح کمی پایین برخوردار نیست اما تمام تلاش ما ارتقاء سطح رفاه و معیشت کارکنان ورزش و جوانان است.

علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه ازتلاش های کارکنان اداره ورزش و جوانان که در انجام وظایف کاری خود در جهت پیشبرد برنامه هاو اهداف وزارت ورزش و جوانان و پیشرفت و اعتلای ورزش استان زحمت می‌کشند تقدیر و تشکرکرد.

وی بیان کرد: باید شرایطی ایجاد شود که از جوانان در بحث های اجرایی و مدیریتی ورزش بیشتر استفاده شود و باید به جوانان اعتماد و اعتبار بیشتری داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خواستار افزایش اعتبارات ورزش استان شد و تصریح کرد: اعتبارات ورزشی استان جوابگوی انتظارات و نیازهای ورزش استان نبوده و در جهت پیشبرد برنامه ها و اهداف نیاز به افزایش اعتبارات هستیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر