logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۶۲۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
ظهر امروز:

تجمع اعضای شرکت تعاونی مسکن نورپران در زنجان برگزار شد

تجمع-اعضای-شرکت-تعاونی-مسکن-نورپران-در-زنجان-برگزار-شد

تجمع اعضای شرکت تعاونی مسکن نورپران، و خواستار حل مشکل 3 دهه اعضاء، ظهر امروز در مقابل استانداری زنجان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; یکی از اعضای شرکت نور پردان در گفت و گو با خبرنگار مهرزنجان، با بیان اینکه این چندمین تجمع اعضای نور پران است که برگزار می شود، اظهار داشت: این زمین ها 28 سال است تعیین تکلیف نشده است.

وی با بیان اینکه مسئولان به حرف های ما گوش نمی دهند، تصریح کرد: سوال ما این است که چرا امروز و فردا می کنندو چرا جواب شفاف نمی دهند.

این عضو با بیان اینکه تمامی اعضای این شرکت مستاجر هستند ، تاکید کرد: متاسفانه کسی به حرف ما گوش نمی دهد و ما نمی دانیم استاندار یا شهردار پاسخ ما را خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه سه شنبه این هفته جلسه ای در شهرداری برگزار خواهد شد، گفت: پیش از این گفته بودند که نتیجه بخش خواهد بود.

عضو دیگر این شرکت با بیان اینکه 32 سال است که از من پول گرفته اند، گفت: چندین سال است که پول من را گرفته اند و امروز و فردا می کنند.

این عضو افزود: اگر این شرکت غیر قانونی بود چرا مجوز داده شد و چرا پلمپ نکردند؟ همین الان شرکت باز است.

مینا خانی عضو  دیگر شرکت تعاونی مسکن نورپران، گفت: این تجمع پنجمین تجمع است و اعضا 30 سال است منتظر مانده اند و به حق خود نرسیده اند.

وی افزود: بعد از 30 سال به ما می گویند آن محل را خدمات تجاری و گلخانه و ... بسازیم در حالی که باشگاه ورزشی بعد از 30 سال به چه درد اعضا می خورد که در آنجا سهام دار شوند.

وی با بیان اینکه وزیر و استاندار نیز دستور داده حل  این موضوع حل شود،افزود: متاسفانه برخی مسئولان مایل به حل این موضوع نیستند.

میناخانی با بیان اینکه حداقل 500 هزار تومان در سال 76 به شرکت واریز شده است، افزود: افرادی نیز هستند که با 40 میلیون تومان از بیرون خرید کرده اند.

وی با بیان اینکه بنده یکی از هیئت مدیره شرکت هستم، گفت: شرکت اعلام می کند که مسئولان پاسخگو نیستند.

این عضو با بیان اینکه این شرکت در سال 67 جواز گرفته است، گفت: تعاونی مسکن نور پران ادغام شده از سه شرکت زنجان چوب، ارتش و روحانیت است.

 این عضو با بیان اینکه این زمین ها سند دارد، افزود: مسئولان می گویند در آن محل باشگاه ورزشی بسازید و سهام دار شوید.

وی افزود: چرا مجوز مسکن داده شده و الان می گویند گلخانه یا زمین فوتبال درست کنید.

 این عضو ادامه داد: چرا زمین های استانداری که 5 کیلومتر دور تر از شهر است وارد محدوده شده و قطعه بندی شد در حالی که نورپران چسبیده به گلشهر کاظمیه است هنوز مانده.

میناخانی با بیان اینکه مسئولان می گویند مسکن در شهر زیاد است و اعضا کم است، گفت: اگر مسکن زیاد است بدهید به اعضای نور پران.

وی ادامه داد: ما در خواست داریم در کارگروهی که این هفته تشکیل می شود، قسمتی که به مسکونی می خورد الحاقیه ی آن را بزنند حداقل زمین به قیمت خود باشد تا کسی خواست بتواند آن را بفروشد و یک آپارتمان بخرد.

گفتنی است زمین های نورپران نزدیک به 3 دهه است که در اختیار اعضاء بوده و تا الان تکیلف آنها در خصوص ورود به محدوده مشخص نشده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر