logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹
[ شناسه خبر : ۶۲۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
با مشارکت سازمان انرژی اتمی کشور،

سریال 13 قسمتی زندگینامه شهید شهریاری تولید می شود/ شهید شهریاری الگویی ارزشمند برای جوانان امروز

سریال-13-قسمتی-زندگینامه-شهید-شهریاری-تولید-می-شود-شهید-شهریاری-الگویی-ارزشمند-برای-جوانان-امروز

با مشارکت و همکاری صدا و سیمای استان با سازمان انرژی اتمی کشور، استانداری و بنیاد شهید سریال فاخر 13 قسمتی با موضوع زندگینامه شهید دکتر مجید شهریاری تولید می شود.

به گزارش موج رسا; مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در این جلسه با قدردانی از استاندار زنجان برای همراهی در ساخت این اثر فاخر اظهار داشت: قرار است این سریال در 13 قسمت 45 دقیقه ای تولید شود و امیدواریم اثری در خور شأن و مقام این دانشمند شهید هسته ای کشورمان عرضه شود .

صفری با تأکید بر اینکه این اثر جزء کارهای فاخر و ارزشمند صدا و سیما خواهد بود، گفت: در ساخت این سریال از عوامل حرفه ای  و تراز اول که سابقه در خشانی در سینما و تلویزیون دارند استفاده خواهد شد و این اقدامی است برای ارج نهادن به خدمات بسیار ارزشمند شهیدی که در راه اعتلای وطن و نظام اسلامی تلاش کرد و سرانجام به دست استکبار جهانی به شهادت رسید.

وی هدف از تولید این سریال فاخر 13 قسمتی را پرداخت مناسب و شایسته به ابعاد وسیع و گسترده شخصیت برجسته این شهید والامقام عنوان کرده و تأکید کرد: این مستند فاخر ویژگی های شخصیتی شهید شهریاری را با زبان هنر به نسل سوم و چهارم انقلاب معرفی خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان هم با قدردانی از همت و پیشنهاد صدا وس یمای مرکز زنجان برای ساخت این اثر ارزشمند گفت: استان زنجان جوانان غیرتمند و ولایتمدار زیادی  دارد که در راه آرمان های انقلاب جانبازی کرده اند و یکی از نمونه ها و افتخارات استان، شهید مجید شهریاری  است.

موسوی شهید شهریاری را الگویی ارزشمند برای جوانان امروز دانست و تأکید کرد: برای ساخت این سریال همه دستگاههای فرهنگی باید پای کار باشد چراکه قرار است یکی از افتخارات ملی این کشور با تلاش صداوسیمای مرکز زنجان و سازمان انرژی اتمی معرفی شود.

وی در ادامه اظهار داشت: ما قدردان همه شهداء و همچنین مفاخر ملی و علمی کشور هستیم و حاتماً وظیفه داریم یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم.

دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی هم در این جلسه ضمن قدردانی از اقدام صدا وسیمای مرکز زنجان و مسئولان استان برای به تصویر کشیدن زندگینامه و زحمات دانمشند هسته ای شهید مجید شهریاری گفت: شهید شهریاری سرمایه ای بزرگ و ارزشمند و  مصداق بارز ما می توانیم بود.

دکتر زارعان آمادگی کامل سازمان انرژی اتمی کشور را برای مشارکت و همکاری در ساخت این سریال فاخر اعلام کرد. 

وی افزود: سازمان انرژی اتمی در بحث همکاری برای ساخت این سریال آمادگی دارد و بطور کامل از برنامه هایی که برای معرفی شهدای هسته ای و بیان توانمدیهای دانش هسته ای کشور باشد حمایت خواهد کرد.

درادامه این جلسه مدیرکل بنیاد شهید، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و همچنین معاون سیمای صدا و سیمای استان نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در پایان اثر مستند زندگی شهید شهریاری و یادمان شهدا و فرماندهان استان به دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی اهداء شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر