logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷
[ شناسه خبر : ۶۱۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استان زنجان از لحاظ استعدادهای رشته تیراندازی در وضعیت خوبی قرار دارد

رئیس فدراسیون تیراندازی: به دنبال کسب بهترین نتیجه در بازیهای آسیایی جاکارتا هستیم

رئیس-فدراسیون-تیراندازی:-به-دنبال-کسب-بهترین-نتیجه-در-بازیهای-آسیایی-جاکارتا-هستیم

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: به دنبال کسب بهترین نتیجه در بازیهای آسیایی جاکارتا هستیم.

به گزارش موج رسا; علی دادگر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان زنجان با بیان اینکه ورزش زنجان قهرمان و مدیران ورزشی زیادی را پرورش داده است، اظهار کرد: تیراندازی از جمله رشته هایی است که پیامبر(ص) برای آموختن آن توصیه فرموده اند.

وی با اشاره به اهمیت رشته تبراندازی ابراز کرد: این رشته محدودیتی برای حضور بانوان ندارد و بانوان می توانند با حفظ شئونات در کنار مردان حضور داشته باشند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه این رشته از جمله رشته های المپیکی است، خاطرنشان کرد: تیراندازی ارزش این را دارد که روی آن سرمایه گذاری کرد.

وی با اشاره به اینکه بانوان در این رشته افتخارات زیادی کسب کرده اند، عنوان کرد: در المپیک قبلی چهار نفر از پنج نماینده ایران از بانوان بودند بنابراین بانوان حرفهای زیادی برای گفتن دارند.

دادگر با اشاره به اینکه در مسابقات آسیایی که کسب سهمیه المپیک نوجوانان بود موفق به کسب دو سهمیه شدیم، گفت: این در حالی است که دوره قبل تنها یک سهمیه کسب کرده بودیم.

وی با بیان اینکه بانوان در رشته تفنگ نایب قهرمان آسیا شدند، افزود: بانوان در تپانچه نیز قهرمان آسیا شدند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره برگزاری منظم مسابقات لیگ در سال 96 اظهار کرد: در سال 97 نیز مسابقات لیگ و قهرمانی کشور به موقع برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دنبال راه اندازی لیگ اهداف پروازی هستیم، ابراز کرد: مسابقات بین المللی مهترین مسئله برای فدراسیون تیراندازی است که سال آینده 17 رویداد را پیش رو خواهیم داشت.

دادگر با اشاره به بازیهای آسیایی جاکارتا و اهمیت این مسابقات برای فدراسیون تصریح کرد: جلسات مختلفی در این خصوص با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا بهترین نتیجه را در  بازیهای آسیایی جاکارتا کسب کنیم، خاطرنشان کرد: باید همه دست به دست هم داده و برای رشد تیراندازی تلاش کنند.

رئیس فدارسیون تیراندازی با اشاره به اینکه استان زنجان از لحاظ استعدادهای رشته تیراندازی در وضعیت خوبی قرار دارد، اظهار کرد: ما نیز در حد توان خود به هیئت استان زنجان کمک خواهیم کرد.

وی با تاکید بر حضور منظم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور بیان کرد: آمار بیمه شدگان ورزشی نیز در این هیئت مورد توجه قرار گیرد.

دادگر تصریح کرد: فدراسیون تیراندازی این آمادگی را دارد که تیم‌های زنجان را به نمایندگی از جمهوری اسلامی به مسابقات برون مرزی اعزام کند به شرط اینکه زنگ تفریح  تیم‌های خارجی نشوند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر