logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۹
[ شناسه خبر : ۶۱۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

قول میزبانی یک دوره مسابقه آسیایی را از رئیس فدراسیون والیبال گرفته‌ایم/ باید والیبال را در محلات زنجان فعال کرد

قول-میزبانی-یک-دوره-مسابقه-آسیایی-را-از-رئیس-فدراسیون-والیبال-گرفته‌ایم-باید-والیبال-را-در-محلات-زنجان-فعال-کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: قول میزبانی یک دوره مسابقه آسیایی را از رئیس فدراسیون والیبال گرفته‌ایم.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی امروز در مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان زنجان با بیان اینکه استعدادیابی در رشته والیبال نتیجه داد، اظهار کرد: ما نیز در زنجان می‌توانیم این استعدادیابی را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان جوانان با استعداد زیادی وجود دارد، ابراز کرد: این جوانان می‌توانند در این رشته نیز تاثیرگذار باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه باید بررسی شود که رای‌های سفید این مجمع برای چه بود؟ خاطرنشان کرد: خانواده والیبال استان زنجان باید دست به دست هم داده و برای رشد این ورزش در استان تلاش کنند.

وی با ارائه این پیشنهاد که میزبانی مسابقات استانی به شهرستانها داده شود، افزود: نباید همه چیز را در مرکز استان خلاصه کنیم که در این راستا هیئت برخی از میزبانیها را به شهرستانها واگذار کند.

خلیلی با بیان اینکه درخواست ما از فدارسیون این است که میزبانی یک مسابقه خوب آسیایی به استان زنجان واگذار کند، گفت: رئیس محترم فدارسیون این قول را به ما داده است اما نوع مسابقات را مشخص نکرده است، با این امر می‌توان زنجان را مطرح کرد و از طرفی به ایجاد انگیزه در بین جوانان و علاقه‌مندان این رشته نیز منجر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آمادگی برگزاری مسابقات کشوری رشته والیبال را هم داریم، عنوان کرد: باید به بخشهای همگانی والیبال نیز توجه داشت و این رشته را در محلات فعال کرد.

علی صمیمی رئیس هیئت والیبال استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات و برنامه‌های خود در این هیئت گفت: تثبیت جایگاه والیبال استان زنجان در کشور و سرمایه‌گذاری روی نوجوانان و جوانان از برنامه‌های بود که در این هیئت دنبال شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال توسعه این رشته ورزشی در استان خواهیم بود، ابراز کرد: برای همگانی کردن این ورزش تعاملاتی با آموزش و پرورش استان زنجان داشتیم و مسابقاتی نیز به صورت مشترک برگزار شده است.

رئیس هیئت والیبال استان زنجان با اشاره به اینکه ارتقا کمی و کیفی والیبال بانوان در دستور کار بوده است، خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار در بخش بانوان در مسابقات قهرمانی کشور به روی سکو رفتیم.

وی با بیان اینکه والیبال به داخل خانه‌های مردم رفته است، تصریح کرد: این موضوع سبب شده تا استعدادیابی ما به شکل راحت‌تری با مراجعه علاقه‌مندان این رشته دنبال شود.

صمیمی با اشاره به ایجاد واحد بازرگانی در هیئت والیبال استان زنجان عنوان کرد: این واحد بازرگانی با جذب منابع مالی در برگزاری لیگ‌ها به ما کمک می‌کند که در این راستا کمک ۳۰ میلیونی از کارخانه‌ها جذب شده است.

وی بیان کرد: قرار است هزینه هر لیگی که در استان برگزار می‌شود را این کارخانه‌ها پرداخت کنند و همچنین به شهرستانها نیز کمک‌هایی انجام شود.

رئیس هیئت والیبال استان زنجان با اشاره به اینکه سال ۸۹ آمار بیمه‌شده‌های ما ۱۶۴ نفر بود، گفت: اکنون این آمار به ۳۵۰۰ نفر رسیده است.

 //س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر