logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۶۱۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس فدراسیون والیبال:

والیبال ایران در سال آینده 3 رویداد مهم را پیش رو دارد/ شرایط سختی در لیگ جهانی داریم

والیبال-ایران-در-سال-آینده-3-رویداد-مهم-را-پیش-رو-دارد-شرایط-سختی-در-لیگ-جهانی-داریم

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به رویدادهای مهم پیش روی والیبال گفت: والیبال ایران در سال آینده 3 رویداد مهم را پیش رو دارد که مهمترین آنها مسابقات قهرمانی جهان است.

به گزارش موج رسا; احمد ضیایی امروز در مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان زنجان با بیان اینکه علی صمیمی مسئولیت خطیری را برعهده گرفته است، اظهار کرد: رئیس هیئت والیبال استان زنجان باید فکر خود را به موضوع شنیدن نقطه نظرات خانواده والیبال در استان زنجان معطوف کند.

وی با با تاکید بر اولویت قرار گرفتن اخلاق در ورزش ابراز کرد: اگر ورزش و پهلوانی ما را به سوی آدم شدن هدایت نکند به هیچ دردی نمی‌خورد.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه زمانی در آسیا آرزوی‌مان این بود که در رشته والیبال یک ست از حریفان ببریم، افزود: اکنون وضعیت تغییر کرده و طوری شده که رئیس فدارسیون کره در صحبتی که با رئیس سابق فدراسیون والیبال ایران داشت این موضوع را مطرح کرد که تیم ما در اروپا بازی کند تا تیم‌های آسیایی از شر تیم ایران خلاص شوند.

وی با بیان اینکه نباید در باد این حرف‌ها بخوابیم، خاطرنشان کرد: باید همیشه بیدار باشیم و برای پیشرفت این رشته در کشور تلاش کنیم.

ضیایی با اشاره به اینکه چین به طور دائم در حال رصد تیم ایران است، گفت: باید مراقب چینی‌ها باشیم چرا که این کشور با جمعیتی که دارد می‌تواند برای ما به عنوان یک رقیب مطرح باشد.

وی با اشاره به قهرمانی نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان که مقتدرانه با 8 برد به دست آمد، عنوان کرد: تیم جوانان نیز در رنکینگ پنجم هستند و بزرگسالان نیز نخستین مدال تورنمنت جهانی را در ژاپن کسب کرد و اکنون جزو 10 تیم برتر جهان هستیم.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه حضورمان برای هفت سال آینده در لیگ جهانی تضمین شده است، اظهار کرد: تیم ایران بعد از 53 سال موفق به حضور در المپیک شد و اکنون وظیفه سختی برای حفظ و ارتقا این جایگاه داریم.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده سه رویداد بزرگ را پیش رو داریم، ابراز کرد: شرایط ما در لیگ جهانی سخت است چرا که باید در قاره‌های مختلف و در کشورهایی که فاصله زیادی از کشور ما دارند حضور پیدا کنیم.

ضیایی با بیان اینکه بازیهای آسیایی جاکارتا را نیز پیش رو داریم، گفت: با توجه به شرایط لیگ جهانی قرار است تیم ب ایران را به بازیهای آسیایی جاکارتا اعزام کنیم.

وی با اشاره اینکه مهمترین رویداد سال 97 مسابقات قهرمانی جهان است، افزود: این مسابقات در بلغارستان و ایتالیا برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مسابقات نوجوانان آسیا در تبریز برگزار خواهد شد، عنوان کرد: اگر موفق به کسب یکی از میزبانی‌های مسابقات قهرمانی آسیا شویم این قول را به استان زنجان می‌دهیم تا رقابتها را در این استان برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای اعطای میزبانی‌ مسابقات قهرمانی کشور به استان زنجان آمادگی داریم، خاطرنشان کرد: زنجان یکی از استانهای پرظرفیت در کشور است.

 //س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر