logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۶۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

رزمندگان زنجان در عملیات‌های مختلف خط شکن بودند/ شهید سهراب اسماعیلی حسینی در مقابل دشمن جنگید

رزمندگان-زنجان-در-عملیات‌های-مختلف-خط-شکن-بودند-شهید-سهراب-اسماعیلی-حسینی-در-مقابل-دشمن-جنگید

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به نقش رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان زنجان در عملیات‌های مختلف خط شکن بودند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی شب در مراسم یادواره شهید ورزشکار سهراب اسماعیلی و تجلیل از پدران و مادران دارای دو شهید با بیان اینکه شهدای ورزشکار ما علاوه بر عرصه ورزش در اخلاق نیز قهرمان بودند، اظهار کرد: شهدای ما در عرصه دفاع مقدس نیز قهرمان بودند.

وی با اشاره به اینکه شهید سهراب اسماعیلی در یک خانواده ولایی و متدین بزرگ شد، ابراز کرد: این شهید در دوران دفاع مقدس و در عملیات والفجر ۴ حسینی جنگید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به رشادتهای شهدایی همچون شهید پرویز عطایی و منصور مرادخانی خاطرنشان کرد: این شهدا نیز تا آخرین نفس در مقابل دشمن ایستادند و حسینی جنگیدند.

وی تصریح کرد: مردم ولایتمدار و شهید پرور زنجان همانطور که در صف مقدم مبارزه با رژیم طاغوت بودند در دفاع مقدس نیز خوش درخشیدند و در عملیات‌های مختلف خط شکن بودند.

سردار کرمی عنوان کرد: پیام خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم استان این است که مانند شهدا روحیه انقلابی داشته و در مقابل نفوذ و تهدید دشمن در رکاب ولایت می‌ایستیم و تا آخرین قطره خون از انقلاب و کشور دفاع خواهیم کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر