logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۶۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان زنجان خبر داد

فعالیت ۱۸۲ اتوبوس در ناوگان حمل و نقل بین شهری در استان زنجان

فعالیت-۱۸۲-اتوبوس-در-ناوگان-حمل-و-نقل-بین-شهری-در-استان-زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان زنجان با بیان اینکه ۸۷ دستگاه vip در استان زنجان اقدام به جابه‎جایی مسافران می‎کند، گفت: در استان زنجان ۱۸۲ اتوبوس بین شهری در قالب ناوگان مسافری استان زنجان فعالیت می کنند.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; از آمادگی ۲۰ مجتمع خدماتی، رفاهی در استان زنجان برای ارائه خدمات به مسافران در نوروز ۹۶ خبر داد و اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان زنجان و حضور در کریدور شمال غرب کشور و در راستای افزایش ایمنی عبور و مرور در محور های مواصلاتی استان زنجان باید به مجتمع های خدماتی رفاهی استان توجه ویژه ای شود تا بخشی از فرایند ارتقا ایمنی درجاده های میسر شود.

وی با بیان اینکه در استان زنجان ۱۸۲ اتوبوس بین شهری در قالب ناوگان مسافری استان زنجان فعالیت می کنند، افزود: ۳۳۵ دستگاه مینی ‎بوس در ناوگان مسافری استان زنجان نیز فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان زنجان با بیان اینکه ۸۷ دستگاه vip در استان زنجان اقدام به جابه‎جایی مسافران می‎کند، بیان کرد: ۱۸۲ تاکسی‎ در ناوگان حمل و نقل جاده ای نیز ارائه فعالیت می کند.

دست نشان با بیان اینکه پنج شرکت امداد خودرو دارای مجوز قانونی اداره حمل و نقل نیز در سطح استان زنجان فعال است، اظهار داشت: شرکت‌ های امداد خودرو با در اختیار داشتن ۸۶ دستگاه خودرو و ۳۷ امدادگر در ۲۹ پایگاه و مرکز جاده‌ای استان زنجان استقرار دارند و خدمات لازم را به رانندگان و مسافران ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان ۳۵ شرکت و موسسه مسافربری فعالت می کند، گفت: از این تعداد ۱۴ شرکت در شهر زنجان فعالیت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان زنجان با بیان اینکه  ارائه خدمات متفاوت در طرح نوروزی ۹۶ نسبت به سال های گذشته در دستور کار این سازمان است، افزود: ارتقای سطح خدمات مسافربری و نظارت، برنامه‎ریزی و هماهنگی و اطلاع رسانی از مهم ‎ترین محورهای اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان زنجان در ایام نوروز ۹۶ است.

دست نشان با بیان اینکه ستاد نوروزی به‌منظور ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز و در مقایسه با سال‌های گذشته تشکیل‌شده است، بیان کرد: هدف این ستاد افزایش رضایت مسافران در ایام نوروز است.

وی با بیان اینکه مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از طرف شرکت های مسافربری و رانندگان موارد را با سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 جهت بررسی اطلاع دهند، گفت: علاوه بر این سامانه ها مسافران می توانند نظارت و موارد تخلف مشاهده شده خود را از طریق صندوق های نظر سنجی مستقر در پایانه های مسافربری اعلام و یا برای مکاتبه حضوری به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان مراجعه کنند.

//پ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر