logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۶۰۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی پیگیری می‌شود/ عملکرد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی قابل قبول نیست

موضوع-استیضاح-وزیر-راه-و-شهرسازی-پیگیری-می‌شود-عملکرد-عباس-آخوندی-در-وزارت-راه-و-شهرسازی-قابل-قبول-نیست

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: عملکرد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی قابل قبول نیست.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به عملکرد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: نمایندگان سوالاتی از وزیر راه و شهرسازی دارند که قرار است آخوندی در یک جلسه به آنها پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر نیز در مطرح شدن استیضاح وزیر راه و شهرسازی نقش دارد، ابراز کرد: یک فرصت به آخوندی داده شده تا به سوال نمایندگان پاسخ دهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر نمایندگان موافق استیضاح باشند این موضوع تا هفته آینده به صحن علنی مجلس می‌آید، خاطرنشان کرد: بنده معتقدم که به عملکرد عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه آخوندی نتوانسته پاسخگوی حداقل نیازها باشد، گفت: در بحث همین اتوبان زنجان-تهران وزارت راه و شهرسازی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در طرحهای ملی که در سطح استان زنجان و در شهرستان طارم وجود دارد عملکرد آخوندی قابل دفاع نیست و پروژه‌ها پیشرفت چشمگیری نداشتند.

وقف‌چی با اشاره به اینکه در بحث راه آهن نیز تاخیر در انجام تعهدات را مشاهده می‌کنیم، گفت: ما جدیت را در بحث توسعه حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی کشور مشاهده نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سطح ملی نیز عملکرد آخوندی قابل دفاع نیست، عنوان کرد: کار این وزارتخانه گسترده بوده و نباید به سادگی از کنار آن رد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع استیضاح آخوندی توسط برخی از نمایندگان پیگیری می‌شود، اظهار کرد: متاسفانه ما در طول این سالها جدیت در کارها را در این وزارتخانه مشاهده نکردیم که این روند باید اصلاح شود.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ ]
ممنون از نمايندگان متعهد مردم دفعه قبل هم نبايد به اين وزير راي اعتماد مي‌داديد تا اينقدر اين مردم مظلوم كشته نشوند و بازماندگان آنها داغدار نشوند. تا كي بايد مردم چوب بي كفايتي اين وزيران را بخورند
فرم ارسال نظر