logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸
[ شناسه خبر : ۶۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت ووشو استان زنجان:

امید زیادی برای کسب 2 سهیمه بازیهای آسیایی جاکارتا داریم/ محمدسیفی شانس نخست ما برای کسب مدال طلا است

امید-زیادی-برای-کسب-2-سهیمه-بازیهای-آسیایی-جاکارتا-داریم-محمدسیفی-شانس-نخست-ما-برای-کسب-مدال-طلا-است

رئیس هیئت ووشو استان زنجان گفت: امید زیادی برای کسب 2 سهیمه بازیهای آسیایی جاکارتا داریم.

رامین موحدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه لیگ برتر ووشو در حال پیگیری است، اظهار کرد: اکثر ملی پوشان در حال حاضر در لیگ برتر حضور دارند.

وی با بیان اینکه هفته بعد لیگ برتر به اتمام می‌رسد، ابراز کرد: حضور در لیگ سب شده تا بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار باشند.

رئیس هیئت ووشو استان زنجان با بیان اینکه امید اول ما در وزن 70 کیلوگرم یعنی محسن محمدسیفی است، خاطرنشان کرد: در وزن 56 کیلوگرم نیز سه بازیکن داریم که امیدواریم یکی از آنها بتواند سهمیه را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 20 نفر از ووشوکاران استان در لیگ برتر بزرگسالان حضور دارند، گفت: بازیکنان زنجان در تیمهای شاخص لیگ حضور دارند.

موحدنیا با بیان اینکه اردوهای تیم ملی از فرودین ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: قبل از آغاز اردوها مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد و نفرات برتر اوزان راهی اردوها می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ما برای کسب سهمیه در بخش بانوان امید داریم اما کار سخت است، افزود: در تالو مردان نیز تشکیل اردوها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما در ساندا امیدواریم از چهار سهیمه دو سهمیه را برای استان زنجان کسب کنیم.

رئیس هیئت ووشو استان زنجان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در بازیهای آسیایی جاکارتا دو مدال خوشرنگ را برای استان به ارمغان بیاوریم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر