logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۶۰۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

مربی زنجانی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شد

مربی-زنجانی-به-اردوی-تیم-ملی-وزنه‌برداری-دعوت-شد

نصرتی مربی ارزنده زنجانی به عنوان مربی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان دعوت شد.

به گزارش موج رسا; دومین مرحله اردوهای آماده‌ سازی تیم ملی جوانان کشورمان برای حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی سال 2018 جوانان آسیا، با حضور 11 ملی پوش در سالن وزنه بردار امام علی(ع) شهرستان گرگان در حال برگزاری است و تا 27 اسفند ادامه خواهد داشت .    پس از حضور دو ورزشکار زنجانی در این اردو با توجه به عملکرد درخشان وزنه برداری زنجان در معرفی چهره های نوظهور  علی نصرتی، مربی سازنده زنجان به دعوت رسمی فدراسیون به عنوان مربی به اردوی تیم ملی جوانان فراخوانده شد.

 وی پس از دو ورزشکار پسر و یک دختر وزنه بردار در اردوهای تیم ملی سهمیه چهارم را برای زنجان به ارمغان آورد تا در قامت یک مربی با دانش روز کمک حال سرمربی تیم ملی در راستای آماده سازی تیم برای حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا باشد.

نصرتی در گفت‌وگو با موج رسا با اشاره به ظرفیت‌های بالای وزنه‌برداری زنجان خواستار حمایت مسئولان از این رشته ورزشی شد.

وی با بیان اینکه نیازمند خانه وزنه‌برداری در استان هستیم، گفت: اگر می‌خواهیم در سالهای آینده مدال جهانی و المپیک داشته باشیم باید حمایت‌های لازم از این ورزش صورت گیرد.

مربی ارزنده زنجانی با بیان اینکه استعدادیابی را در سطوح مختلف در زنجان دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: با امکانات کم توانستیم این افتخارات را برای استان زنجان به ارمغان بیاوریم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر