logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۸
[ شناسه خبر : ۶۰۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار در گفت‌وگو با دانا خبر داد:

بادام هندی هم به اقلام واردات قاچاق پیوست

بادام-هندی-هم-به-اقلام-واردات-قاچاق-پیوست

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار در خصوص بازار شب عید آجیل و خشکبار و قیمت آنها اظهارداشت: از نظر کمیت جنسی خوشبختانه کمبودی در این زمینه وجود ندارد و مردم نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

 

به گزارش موج رسا; مصطفی احمدی، رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص بازار شب عید آجیل و خشکبار و قیمت آنها اظهارداشت: از نظر کمیت جنسی خوشبختانه کمبودی در این زمینه وجود ندارد و مردم نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

 

وی همچنین در خصوص قیمت آجیل و خشکبار در شب عید عنوان کرد: قیمت ها تغییری نمی کند و نرخ آجیل و خشکباری که در شب عید به مردم ارائه می شود همان نرخ دو ماه پیش است و افزایش قیمتی در این زمینه نخواهیم داشت.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار همچنین در خصوص واردات برخی از اقلام خشکبار به کشور نیز خاطر نشان کرد: برخی از اجناس از نظر کمیت تولیدمان به اندازه مصرف نیست و کمتر است؛ برای جبران کمبود این اقلام نظیر بادام درختی ، مغز گردو که تولیدشان کمتر از مصرف است واردات داریم .

 

 احمدی ادامه داد: مشکل ما در واردات مشکل واردات بادام هندی است که اجازه ورود آن را به کشور نمی دهد ولی متاسفانه این قلم به وفور به صورت قاچاق در کشور یافت می شود ؛ رایزنی هایی اتحادیه برای واردات بادام هندی با وزارت جهاد کشاورزی داشته و اصناف نیز نامه نگاری هایی را در این باره انجام داده اند ولی تا کنون نتیجه را در بر نداشته است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر