logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
[ شناسه خبر : ۶۰۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

8 نفر از معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر در زنجان دستگیر شدند

8-نفر-از-معتادان-متجاهر-و-توزیع-کنندگان-مواد-مخدر-در-زنجان-دستگیر-شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در زنجان گفت: با اجرای این طرح 8 نفر از معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر در زنجان دستگیر شدند.

به گزارش موج رسا;سعيد بابايي در جمع خبرنگاران با اشاره به اجراي طرح پاكسازي و جمع آوري معتادان متجاهر در زنجان اظهار کرد: این طرح به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در زنجان اجرا شده است.

وی با اشاره به این با اجرای این طرح معتادان متجاهر جمع آوري شدند گفت: تردد اين گونه افراد در سطح شهر موجب جريحه‌دار شدن احساسات عمومي‌، زشت شدن چهره شهر می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه این طرح به منظور برطرف کردن احساس ناامني در بين شهروندان اجرا می‌شود گفت: بسياري از جرائم خرد نيز توسط افراد معتاد انجام می‌شود.

وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخد استان زنجان پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي اماکن آلوده تعداد 8 نفر فروشنده مواد مخدر و معتاد متجاهر را دستگير کردند.

بابایی خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح يك دستگاه موتورسيكلت توقيف و مقداري مواد مخدر صنعتي و سنتي كشف شد.

وی با اعلام رضايت شهروندان از اجراي اين طرح تصريح كرد: به منظور سالم سازي و پاكسازي مناطق آلوده و جلب رضايت عمومي مردم، اين طرح ها همچنان تداوم دارد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر