logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۲
[ شناسه خبر : ۶۰۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
برنامه های فرهنگی زنجان در هفته جاری؛

از برگزاری اولین نمایشگاه مدل و لباس تا اکران پنج فیلم کوتاه در زنجان

از-برگزاری-اولین-نمایشگاه-مدل-و-لباس-تا-اکران-پنج-فیلم-کوتاه-در-زنجان

در هفته جاری نخستین نمایشگاه مد و لباس اسلامی – ایرانی از امروز در زنجان آغاز به کار می کند و فردا نیز پنج فیلم کوتاه در قالب یکشنبه های فرهنگی زنجان اکران می شود.

به گزارش موج رسا; اولین نمایشگاه تخصصی مد و لباس مانتوهای اسلامی ایرانی، از امروز در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان آغاز به کار می‌کند.

معراج کرمی، رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره کل و توسط مریم علی‌گو، هنرمند طراح لباس در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی زمان بازدید از این نمایشگاه را از پنجم تا دهم اسفندماه عنوان کرده و افزود: ساعت بازدید از نمایشگاه 15 تا 20 شب بوده و حضور برای علاقه‌مندان آزاد است.

مریم علی‌گو، مسئول این نمایشگاه نیز در خصوص آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه گفت: حدود ٢٢ مانتو با طراحی جدید و مطابق مد روز ایرانی در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد که در میان آثار، از طرح‌های سنتی نیز استفاده شده است.

وی که بیش از ٦ سال سابقه طراحی پارچه و لباس دارد، ادامه داد: شعار این نمایشگاه استفاده از رنگ‌های متنوع در لباس است و مانتوهای عرضه‌ شده در آن، دنیایی از رنگ دارند.

 

*اکران پنج فیلم کوتاه در زنجان

پاتوق فیلم کوتاه این هفته انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان با اکران پنج فیلم کوتاه اجرا می‌شود.

لیلا بیگلی، سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان با معرفی این فیلم‌ها گفت: فیلم‌های کوتاه "اشیاء گمشده" به کارگردانی حامد نجابت، "یک روز بعد" به کارگردانی احسان همتی و "مامان فریده و بابا حسین" به کارگردانی شیرین قره‌داغی در روز یکشنبه، ٦ اسفندماه نمایش داده می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین فیلم‌های "حساسیت فصلی" به کارگردانی سعید وکیلی و "یافته شده" به کارگردانی آرمین میلادی برای علاقه‌مندان در انجمن سینما جوان زنجان اکران می‌شود.

بیگلی با اشاره به برگزاری هفتگی پاتوق فیلم کوتاه در روزهای یکشنبه هر هفته، هدف از برگزاری پاتوق فیلم کوتاه را استفاده اعضای انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان از تجربه فیلم‌سازان موفق ایران و جهان عنوان کرده و ادامه داد: این برنامه هر هفته ساعت ٤ و نیم عصر در دفتر انجمن واقع در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر