logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳
[ شناسه خبر : ۶۰۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 20 دقیقه ]
در نماز جمعه استان زنجان عنوان شد؛

مدارا با اغتشاگران به سقف خود رسیده است/ ضرورت توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان

مدارا-با-اغتشاگران-به-سقف-خود-رسیده-است-ضرورت-توجه-به-بیانات-مقام-معظم-رهبری-در-دیدار-با-مردم-آذربایجان-

ائمه نماز جمعه استان زنجان برضرورت برخورد با اغتشاگران خیابان پاسداران تهران تاکید کرده و افزودند: مدارا به این اغتشاگران به سقف خود رسیده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم غیور آذربایجان ‌شرقی اظهار داشت: باید به منویات مقام معظم رهبری در این دیدار توجه شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار بر تداوم انقلاب اسلامی تاکید کردند، خاطرنشان کرد:عزت مردم ایران، پیشرفت انقلاب اسلامی، آسیب‌شناسی انقلاب، خطر اشرافی‌گری و وابستگی به کشورهای خارجی در این بیانات بیان شد. 

خطیب جمعه زنجان با اشاره به حادثه ناگوار سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج بود،خاطرنشان کرد: ضمن تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده‌ های جان‌ باختگان، از همبستگی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم برای ساماندهی این حادثه قدر دانی می کنم.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ناامنی های ایجاد شده در خیابان پاسداران تهران،افزود: در شب شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) اغتشاش ‌گران موجب رعب و وحشت مردم شدند و سه نفر از نیروی پلیس و بسیج را به شهادت رساندند. 

 امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه صبر و مدارا و رافت اسلامی سقفی دارد،خاطرنشان کرد: وقت آن رسیده است که با اغتشاش ‌گران به شدت برخورد شود. 

 حجت الاسلام موسوی با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: هیچ قلمی از ابتدای خلقت تاکنون نتوانسته است آن‌گونه که شایسته حضرت زهرا (س) بنویسد.

وی خاطرنشان کرد: این حضرت آینه تمام ‌نمای پیامبر گرامی اسلام (ص) هستند و اخلاق و گفتار و عبادت ایشان نشانه‌هایی از رفتار پیامبر (ص) است.  

خطیب جمعه زنجان افزود: چهارشنبه 9 اسفند سالروز تاسیس بسیج مستضعفان و جانبازان است که در سال 57 دستور تاسیس آن داده شد.

 

*مدارا با اغتشاشگران داعشی مسلک بس است

به نقل از ابهر24، حجت الاسلام جعفر رحیمی خطیب جمعه ی ابهر در خطبه های این هفته ی نماز جمعه با اشاره به سخنان امیرالمومنین(ع)، گفت: مواهب مادى همچون سراب است از دور جلوه خاصى دارد ولى هنگامى که انسان به آن مى رسد مطلب ارزشمندى نمى يابد. اطاعت فرمان خدا و رعايت حلال و حرام، انسان در تنگنا قرار نمى دهد.

وی به اهمیت نامگذاری سال ها در حوزه ی اقتصادی و فرهنگی توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کردو افزود: برای محقق شدن اهداف اقتصادی وفرهنگی انقلاب مسئولین و مردم باید دست به دست هم بدهند و نقش خود را ایفا کنند آنچه که مربوط به مردم میشود این است که از کار و کالا و سرمایه ایرانی حمایت کند؛ چرا که در صورت اعتقاد و اطمینان مردم یک کشور به کالاهای داخلی، مطمئنا رشد اقتصاد ی را نظاره میکنیم و در نتیجه در آمد ملی افزایش یافته و بیکاری کمتر و کمتر می شود.

رحیمی تأکید کرد: یکی دیگر از مؤلفه های مهم تحقق رشد اقتصاد و اشتغال در کشور، روی آوری و سرمایه گذاری مردم به کارهای تولیدی است چنانکه رهبر عزیز انقلاب فرمودند اگر ما توانستیم تولید داخلی را رونق بخشیم، مسئله تورم حل خواهد شد.

وی گفت: نکته دیگر که هم به مردم و هم به مسئولین مربوط شود واگذاری مدیریت ها به افراد متخصص و متعهد است که متاسفانه ما در خیلی جاها شاهد هستیم مدیریت ها به افراد غیر متخصص و غیر متعهد واگذار شده است. در واقع مدیریت را باید به مدیران جهادی و انقلابی تحویل بدهیم که هم جهادی و هم انقلابی باشند و هم به اقتصاد مقاومتی اعتقاد داشته باشند ستون های اقتصاد مقاومتی بر دو پایه اساسی اصلاح قوانین و مدیریت قوی و کارآمد استوار است. با اجرای اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی، معضل بیکاری به طور حتم حل خواهد شد. مهار تورم بدون اجرای اقتصاد مقاومتی ممکن نیست.

خطیب جمعه ابهر خاطرنشان شد: امت مومن و انقلابی ایران در طول دوران انقلاب اسلامی از سال 1342 تاکنون، از ازمون های بزرگ و طاقت فرسای الهی موفق و سربلند بیرون آمده است. ما یکی از این توطئه و فتنه ها را در این سه روز اخیر در تهران شاهد بودیم. اغتشاشگران داعشی مسلک که با فرمان گرفتن از منافقین و سلطنت طلبان امنیت و ناموس و جان مردم را خطر انداختند. آنچه قابل توجه و تأمل است، به سر آمدن كاسه صبر ملت است چه آن‏كه بيش از حد، رأفت و مدارا نسبت به اغتشاشگران داعشی‏مسلك صورت مى‏گيرد و لذا حرف دل همه آحاد مردم به‏ ويژه ساكنان خيابان پاسداران اين است كه بيش از حد ممكن با داعش‏هاى خيابان پاسداران مدارا شد و واقعيت و انصاف اين است كه اين مدارا ديگر به سقف خود رسيده است و بايد با قاطعيت و بدون هيچ ملاحظه‏ اى با عوامل اصلى آن برخورد گرديده و در چارچوب قوانين جارى كشور به اشد مجازات برسند.

رحیمی تصریح کرد: ما اكنون با مردمى مواجه نيستيم كه فرياد بيكارى، ندارى، آسيب‏هاى اجتماعى و نهادينه شدن فسادهاى گوناگون را بر سر مسؤولان امر سر داده باشند چه آن‏كه آن فريادها هرچه باشد فريادى از ناحيه شيفتگان و دلسوزان وطن و انقلاب و جامعه اسلامى مى‏باشد. اين در حالى است كه مسأله امروز اغتشاشگران داعش‏صفت اين است كه كسانى اراده كرده‏ اند به هر روش ممكن به جان مردم بيفتند و آرامش را از ايران آرام بگيرند، اين‏ بار ديگر جاى مماشات نيست زيرا زيبنده كشورى كه خاورميانه را امن كرده است، اين نيست كه قمه‏ كش‏ها، وسط خيابان پايتخت جولان بدهند. و با صدای بلند اعلام می کنیم اگر بنا باشد مسئولین رده بالا با اغشاشگران مماشات کنند بسیج و نیروی انتظامی آتش به اختیار عمل خواهند کرد.

 

*هدف منافقین کور دل ایجاد خشونت مزمن در کشور است

به نقل از  نسیم اشراق،حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامى در دیدار مردم آذربایجان شرقى در هفته گذشته، بیانات بسیار مهم و حیاتی ایراد فرمودند که نیازمند تحلیل و دقت نظر است و ایشان در این دیدار مسائل بسیار مهم انقلاب و مسائل روز را مطرح ساختند که برای حفظ و بقاء و ادامه انقلاب ضروری و حیاتی است که در صورت عدم توجه و عدم رعایت آن ها خسارت جبران ناپذیری بر انقلاب وارد می شود.

وی افزود: یکی از مباحث مهمی که در این دیدار مقام معظم رهبری به آن پرداختند تداوم انقلاب اسلامى بود فرمودند تداوم انقلاب را مى توان از زنده بودن شعارهاى آن و اعتقاد عمومى مردم به آرمان‏هاى آن و نیز از حضور مردم در راهپیمایى ۲۲ بهمن تماشایى سال جارى پى برد.

امام جمعه قیدار به حادثه تلخ خیابان پاسدارن اشاره کرد و گفت: در شب شهادت بانوى دو عالم حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها عده ای از عوامل فریب‏خورده و تندرو فرقه دراویش گنابادى در ادامه تجمعات خود در خیابان پاسداران در عملى خباثت‏ آمیز و داعشی با حمله به نیروهاى تأمین‏کننده امنیت، سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروى انتظامى و دو نفر از بسیجیان جان بر کف را به شهادت رساندند و به برخى از اموال عمومى و مردم خساراتى وارد کردند.

وی افزود: ماجراى زمانى آغاز شد که پلیس کلانترى ۱۰۲ در انجام وظیفه قانونی و سازمانی خود درخیابان پاسداران تهران دو سارق خودرو۲۰۶ به اتهام سرقت و با شکایت شاکى خصوصى را دستگیر می کند و پس از بازداشت سارقان، جمعى از اراذل و اوباش دراویش در مقابل کلانترى تجمع کنند و به مسؤولان کلانترى نیم ساعت ضرب الاجل تعیین می کنند تا سارقها آزاد شوند و إلّا مى‏ریزند بیرون بعد از این ضرب الاجل، وحشى‏گرى و عربده‏کشى تعدادى از اراذل و اوباش با سلاح سرد و کوکتل مولوتف شروع مى‏شود، و باعث آسیب رساندن به اموال عمومى، تعرض به مردم و... و هم‏چنین منجر به شهادت رساندن تعدادى از حافظان امنیت مى‏ شود.

امام جمعه قیدار ادامه داد: در این حادثه تلخ قبل از هر چیز باید از همه نیروهاى نظامى و انتظامى مظلوم و مقتدر تشکر و قدردانی نمود که با وجود عربده‏ کشى این عده و توسل آن‏ها به سلاح سرد و کوکتل مولوتف، با خویشتن‏دارى براى حفظ جان مردم تلاش کردند و اغتشاشات را مدیریت کردند.

وی افزود: برای اثبات خویشتن داری همین بس که، حافظان امنیت حداقل ۵ شهید داده‏اند اما از مهاجمان حتى یک نفر کشته نشده است، اگر این اتفاق در آمریکا که ادعای حقوق بشریش گوش فلک را کر کرده است مى‏ افتاد، به جاى ۳۰۰ نفر بازداشت حتماً ۳۰۰ نفر کشته به ‏جاى مى‏گذاشت، اما روش نیروى انتظامى پیشگیرى و مداراست.

امام جمعه قیدار ادامه داد: آنچه از جمع‏ بندى‏ این حادثه تلخ به دست می آید این است که قطعاً سرنخ این خشونت و ناآرامى به خارج از کشور مى‏ رسد، لذا خبرهاى در دست هست که اخیراً مصطفى آزمایش سخنگوى دراویش گنابادى و از نزدیکان قطب فرقه که در فرانسه زندگى مى‏ کند، جلساتى را با برخى از سران منافقین خصوصاً مریم رجوى داشته است.

وی افزود:در یکى از این جلسات علاوه بر آزمایش، نماینده فرقه ضاله بهاییت نیز حضور داشته و مقرر شده است براى فشار بیشتر بر جمهورى اسلامى، جلسات منظمى بین آن‏ها برگزار شود، هدف دشمنان و منافقین کور دل ایجاد خشونت پى‏درپى و مزمن در کشور است و هدفشان این بود که اغتشاش و ایجاد ناامنى به جاهای دیگر به کشانند است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: اراذل و اوباش از حلم و صبورى نظام و نیروهاى نظامى و امنیتى سوء‏استفاده م ى‏کنند کاسه صبر ملت به سر آمده است بیش از حد، رأفت و مدارا نسبت به اغتشاشگران داعشی‏مسلک صورت مى‏گیرد نیروهاى انتظامى و بسیجى در صحنه اغتشاشات متحمل خسارت ها شدند و با خویشتن داری و رأفت، حجت را بر همگان تمام کردند تا جایى براى سوءاستفاده بدخواهان و دشمنان باقى نماند و لذا حرف دل همه آحاد مردم این است مدارا دیگر به سقف خود رسیده است و باید با قاطعیت و بدون هیچ ملاحظه‏اى با عوامل اصلى آن برخورد گردد و در چارچوب قوانین کشور باید جانیان خیابان پاسداران به اشد مجازات برسند.

وی افزود: از وزارت اطلاعات از قوه قضائیه و مجلس و دولیت می خواهیم با جدیت تمام این مسأله را پیگیرى کنند.

امام جمعه قیدار به روز  امور تربیتى و تربیت اسلامى در‏ ۸ اسفندماه نیز اشاره کرد و گفت: انسان، عصاره همه موجودات عالم است و انبیا آمده ‏اند این عصاره را تربیت کنند تا یک موجود الهى شود تنها راهِ تربیت و تعلیم، برنامه ای است که از ناحیه مربى همه عالم، رب‏العالمین آمده است

امام جمعه قیدار ادامه داد:انسان از اول با فطرت پاک و خدائی به دنیا آمده، این تربیت‏ها است که آن را شکوفا مى‏کنند و یا جلوى شکوفایى مى‏گیرندو همه گرفتاریهاى ما؛ از بى‏اهمیتى به تربیت‏ است اگر انسان تربیت شود، همه مسائل حل است، با اصلاح او، عالم اصلاح مى‏شود و با فساد او، عالم به فساد کشیده مى‏ شود.

وی به ۹ اسفند تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان به فرمان امام خمینى(ره)در سال۱۳۵۷ نیز اشاره کرد و گفت: جانبازان ذخیره های دوران دفاع مقدس هستند که عزیزترین و بهترین سرمایه خود را در راه اسلام و دفاع از ارزش های الهی هزینه کردند و بخشی از وجود خود را در این راه تقدیم کردند لذا جانبازان بزرگترین پشتوانه انقلاب هستند و امروز سر بلندی نظام و عزت جمهوری اسلامی مدیون ایثار و از جان گذشتگی شهداء و جانبازان است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: زندگی جانبازان سراسر فداکاری و ایثاراست و در این زندگی همسران جانبازان با عشق در کنار همسران جانبازشان زندگی می‌کنند و سختی زندگی جانبازان را نمی توان توصیف کرد و اکثر سختی ها هم بر دوش همسرانشان است. لذا فداکاری همسران جانبازان کمتر از ایثار و فداکاری رزمندگان نیست.

وی افزود: حفظ و پاسداشت ارزشهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت امروز اهمیت ویژه ای دارد که جانبازان به عنوان شاهدان زنده آن دوران می توانند انتقال دهنده آن فرهنگ به نسل سوم انقلاب باشند.

 

*جنایت آشوبگران خیابان پاسداران قلب ها را داغدار کرد

به نقل از برگ زیتون، حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: امام علی(ع) می فرماید: ستون های ایمان سه عامل صبر، یقین به دستورات الهی و فرمایشات پیغمبر و ائمه معصومین و جهاد است.

وی از مردم ولایتمدار شهرستان طارم بخاطر برگزاری مراسم باشکوه ایام فاطمیه تشکر کرد و افزود: خداوند متعال هم پاداش این ایام را نزول باران رحمت قرار داد.

صادقی پور به پذیرش حوزه های علمیه خواهران شهر هیدج اشاره کرد و گفت: این حوزه با داشتن امکانات اسکان آماده پذیرش ز دانشجویان در این رشته ها است.

خطیب جمعه طارم یادآور شد: مهلت دریافت کارت ملی رو به اتمام است قرار است دیگر تمدید نشود.

امام جمعه طارم با اشاره به سقوط هواپیمای ATR ابراز کرد: جانباختن مسافران این هواپیما مایه تأسف شد گفتنی است شرایط آب و هوایی اجازه جستجو و بقایای ابدان این مسافران را نمی دهد تا اجساد حادثه دیدگان تحویل خانواده ها شود.

وی در ادامه به مسائل سیاسی روز جهان اشاره کرد و افزود: جنایت آشوبگران در خیابان پاسداران تهران قلب ها را داغدار کرد بنابراین اولین نکته قابل توجه در این ماجرا صبر و بردباری و مدارا کردن نیروی انتظامی با اختشاشگران بود که جای تبریک و تحسین دارد که خودشان شهید شدند ولی به آشوبگران آسیبی نرساندند.

خطیب جمعه طارم تصریح کرد: قطعا در پشت این ماجرا دشمنان هستند که با همت نیروی انتظامی و مردم در عرض یک شب این قائله به پایان رسید ما ملت ایران این آشوب را محکوم می کنیم از قوه قضائیه درخواست می شود عاملین این جنایات را در ملأ عام مجازات نماید.

صادقی پور با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان طارم گفت: تخریب مسجد در یکی از روستاهای شهرستان طارم جهت بازگشایی کوچه توسط دهیار و شورا یک امر خطرناک است بنابراین بدون حکم نماینده ولی فقیه هیچ کس نمی تواند مسجد را خراب کند.

 رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اعلام کرد: این شورا و دهیار هم صلاحیت ندارند بنابراین سپاه دبیر اجرایی این ستاد موظف است پیگیر این امر شود.

امام جمعه شهرستان طارم گفت: اشرافی گری و بی توجهی به مستضعفان جامعه یک حرکت ضد انقلابی است منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بهترین راهکار در حل مشکلات کشور است.

وی در ادامه 8 اسفند روز امور تربیتی و 9 اسفند سالروز حمایت از حقوق مصرف کنندگان را گرامیداشت.

 

*مماشات با اغتشاشگران کافی است

به نقل از شمیم ماهنشان،حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در خطبه های نماز جمعه با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی و ترک گناه، گفت: کوچک شمردن و فراموش کردن گناهان از حیله های شیطان برای هلاکت انسان است.

امام جمعه شهر دندی با تسلیت به شهادت رسیدن 5 تن از نیروهای انتظامی در تهران گفت: شهادت 5 نفر در این حادثه نشانه صبوری و مماشات نیروی انتظامی است ولی مماشات با اغتشاشگران کافی است و باید با اخلالگران جامعه با شدت برخورد شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان شرقی به تشریح سه خطر پیش روی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ارتجاع، اشرافی گری، و امید به دشمن سه خطر و آفت انقلاب اسلامی است.

حسینی نسب از ارتجاع به عنوان اولین آفت انقلاب نام برد و گفت: ارتجاع یا برگشت به عقب و یا سستی در حرکت انقلابی و یا خط عوض کردن نیروهای انقلابی برگشت از مسیر انقلاب و آفت نظام اسلامی است و انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن خطر ارتجاع را خنثی می کند.

خطیب جمعه شهر دندی از اشرافی گری و تجمل گرایی بعنوان دومین آفت انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفان و محرومان است که در تمام دوره های انقلاب در صف مقدم بوده اند اما همچنان در محرومیت به سر می برند، گفت: اشرافی گری مسئولان مانع درک مشکلات اقشار ضعیف جامعه می شود و بی توجهی به محرومان و مستضعفان نتیجه اشرافی گری است.

امام جمعه شهر دندی گفت: ساده زیستی از اصول انقلاب است و اگر مسئولان از ساده زیستی به تجمل گرایی سوق پیدا کنند، نشانه دوری آنها از آرمانهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی نسب اتکاء به دشمن و امید به بیگانگان را سومین آفت انقلاب دانست و با بیان اینکه امید به دشمن با استقلال کشور ناسازگار است و باید استقلال کشور در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی حفظ شود، گفت: برجام یک نمونه از اعتماد و امید به دشمن بود که هیچ سودی برای کشور نداشت و همین دیروز هم آقای عراقچی گفت: ایران برجام را موفق نمی داند چرا که ایران از آن بهرمند نشده و تحریم برداشته نشده است.

خطیب جمعه شهر دندی با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی و با بیان اینکه تاسیس این نهاد یادگار شهیدان رجایی و باهنر با هدف تشویق دانش آموزان به ارزشهای اسلامی است، گفت: دوره جوانی و نوجوانی بهترین زمان جهت آشنایی با ارزشهای اسلامی و تربیت الهی است.

امام جمعه شهر دندی گفت: سند 2030 که با هدف جدایی دانش آموزان از ارزشهای الهی است، کاملا با تربیت اسلامی مغایرت دارد.

حسینی نسب در پایان از حضور پرشور مردم، جوانان و نوجوانان در مراسم های ایام فاطمیه و از خیّران بخش انگوران و شهر دندی جهت کمک به احسان سفره حضرت زهرا(س) و از نیروی نظامی و انتظامی به جهت تامین نظم امنیت مراسم های فاطمیه و رئیس و اعضای ستاد نماز جمعه بخاطر هماهنگی و اجرای برنامه ها  تشکر کرد.

 

*نظام اسلامی در برابر اغتشاگران خویشتنداری کرد

به نقل از  شمیم ماهنشان، حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه تریبون‌های نماز جمعه تریبون امید و عزت هستند، اظهارداشت: ائمه جمعه به عنوان منتقدانی دلسوز، سخنگوی مردم  و مظلومان هستند.

وی با اشاره به کنفرانس امنیتی که در مونیخ برگزارشد، افزود: موضعگیری درست و منطقی وزیر امور خارجه کشورمان بر سخنان نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در ارتباط با ادعای سقوط پهپاد ایرانی، از سویی و تقدیر و تفقد رهبر معظم انقلاب از ایشان در سخنرانی جمع مردم تبریز و تأکید بر مضر بودن اعتماد به آمریکا و سود نبردن از توافقات هسته‌ای ضمن اینکه تأکیدی مجدد بر استکبارستیزی است، در عین حال شاهدی دیگر بر مفید نبودن توافق هسته‌ای برجام است.

خطیب جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به شهادت 5 نفر از تأمین کنندگان امنیت و آرامش مردم اعم از نیروی انتظامی و بسیج توسط اغتشاشگران درویش در تهران ضمن تسلیت شهادت این عزیزان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا ،گفت:  شهادت پنج تن از نیروهای بسیجی و انتظامی در اغتشاش که توسط عادت دست بیگانگان که امنیت کشور را نشانه گرفتند ، در حالی که حتی یک نفر از اغتشاشگران کشته‌ نشده‌اند، نشان از خویشتنداری نظام اسلامی از سویی و اوج توحش اغتشاشگران و وابستگی آن‌ها به اربابان خارجی آنان است.

حجت الاسلام زاهدی پور با تاکید اظهارداشت: قطعاً مردم ضمن گرامیداشت و بزرگداشت یاد شهدای این واقعه، این عمل جنایت‌بار که در شب شهادت حضرت زهرا (س) اتفاق افتاده و توهین به آن حضرت نیز محسوب می‌شود، را محکوم کرده و خواهان برخورد جدی نهادها و دستگاه‌های مرتبط و تنبیه جدی مجرمان هستند.

وی با اشاره به شنبه ۵ اسفند ۷ جمادی الثانی روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، افزود: خواجه نصیرالدین طوسی مهندس فقیه، عارف، فیلسوفی بود که تمام گوشه به گوشه زندگی  اش دغدغه دینی بود، وی الگوی بزرگ برای مهندسین است.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اگر انسان الهی زندگی کند و تفکر اسلامی و قرآنی داشته باشد و عملکردها و رفتار و ساخته هایش اسلامی میشود، چرا که ساخته ها و معماری اسلامی از شخصیت  و انسانی که تفکر اسلامی و الهی دار به وجود می اید و ساخته میشود .

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به ۸ اسفند ۱۰ جمادی الثانی روز امور تربیتی و تربیت اسلامی  که یادگار شهید رجایی است، اظهارداشت: آموزش و پرورش بهانه ای است برای انسان سازی؛ تنها نهاد و سازمانی که دانش آموزان انقلابی تربیت و پرورش می دهد، آموزش و پرورش است، لذا مسئولین مربوطه باید اقداماتی براب چشمگیر کردن این مسئله داشته باشند.

وی با اشاره به چهارشنبه ۹ اسفند و ۱۱ جمادی الثانی روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان، افزود: واردات بی رویه عاما فلج کردن تولید و اقتصاد است که به واسطه آن مسلما اشتغال هم فلج خواهد شد.

خطیب جمعه ماهنشان با بیان اینکه باید از تولید کنندگان حمایت شود؛ گفت: اقتصاد مقاومتی روح توسعه و آبادانی کشور است که با حمایت از اولید کننده و کیفیت بخشیدن به تولیدها اقتصاد بر کشور حاکم می شود.

حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم بر تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید داشته و دیدگاه ایشان مبنی بر حمایت از تولید کننده و کیفیت بخشیدن بر تولید است، اظهارداشت: در کنار واردات معقول و مقبول نه واردات بی رویه از جمله لوازم آرایشی و ... که میلیاردها هزینه بر است، بر تولیدات خود باید کیفیت بخشید، حمایت از تولید ملی در کنار کیفیت بخشی به این عرصه تحقق باید پذیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر