logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۶۰۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبرداد

اعزام 5 هزار زنجانی به کربلای ایران/جنگ امروز سخت تر است

اعزام-5-هزار-زنجانی-به-کربلای-ایران-جنگ-امروز-سخت-تر-است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با توجه به ابلاغیه ارائه شده، 5 هزار نفر در سال جاری از استان زنجان به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در  جلسه راهیان نور استان زنجان دوران دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: در این دوران رژیم بعثی عراق با هدایت و رهبری ابرقدرت‌ های شرق و غرب به مقابله با نظام اسلامی برخاست.

وی با بیان اینکه دشمن از همه ابزار روز دنیا برای به زانو در آوردن نظام اسلامی در این دوران استفاده کرد، خاطرنشان کرد:سربازان نظام اسلامی با رهبری و هدایت پیامبر گونه امام خمینی (ره) و با تکیه بر ایمان و عقیده در برابر دشمنان صف آرایی کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد:  در دوران دفاع مقدس عملیات های مختلفی از سوی نیروهای ایرانی اجرا شد که عملیات خیبر نخستین عملیات آبی و خاکی محسوب می شد.

سردار کرمی بیان داشت:رزمندگان اسلام در عملیات های بزرگ خوش درخشیدند و موجب شدند تا رویای صدام محقق نشود.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان به ویژه نیروهای لشکر 31 عاشورا در عملیات بدر،گفت: این لشکر تنها نیرویی بود که از دجله عبور کرد.

این مسئول گفت: شهدای دوران دفاع مقدس در همه مراحل حسین‌ وار جنگیده و حسین وار به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در جنگ امروز برای مقابله با توطئه های دشمنان جنگ بسیار سخت‌تری داریم، خاطرنشان کرد:  شبکه های فارسی زبان متعددی از سوی دشمنان در این جنگ وارد عرصه شده اند.

سردار کرمی جوانان را بهترین سرمایه‌ های نظام و انقلاب عنوان کرد و افزود: باید از این ثروت عظیم استفاده شود.

وی تقویت روحیه ایثار و شهادت را در مقابله با توطئه های دشمنان ضروری دانست و گفت:امسال به دلیل کمبود اعتبارات 5 هزار نفر به اردوهای راهیان نور غرب اعزام شده‌ اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد:  یک هزار و 200 نفر هم به صورت عمومی به اردوهای راهیان نور در سال جاری اعزام شده‌ اند.

سردار کرمی از اعزام 5 هزار نفر در سال جاری به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: یک هزار و 610 نفر دانشجو و 5 هزار نفر عموم مردم به مشهد شهدا اعزام می شوند.

وی با اشاره به عدم کمک مالی استانداری به بحث اردوهای راهیان نور در دو سال گذشته، بیان داشت:برای تکمیل اردوگاه نیز با مشکل مواجه هستیم که ضروری است دستگاه های اجرایی در این زمینه کمک کنند.

وی برضرورت تهیه بسته‌های فرهنگی اردوهای راهیان نور تاکید کرد و گفت: میراث فرهنگی نیز در چاپ بروشور می تواند کمک کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر