logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۶۰۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

تشدید برخورد با متخلفان صنفی در ایام پایانی سال/ فعالیت گشت‌های مشترک سیار نوروزی در استان زنجان تشدید شد

تشدید-برخورد-با-متخلفان-صنفی-در-ایام-پایانی-سال-فعالیت-گشت‌های-مشترک-سیار-نوروزی-در-استان-زنجان-تشدید-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به فعالیت و بازرسی‌های مستمر تعزیرات حکومتی از اصناف استان زنجان گفت: برخورد با متخلفان صنفی در ایام پایانی سال تشدید شده است.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ادامه بازرسی‌های مستمر در زنجان اظهار کرد: این بازرسی‌ها با حضور رؤسای شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان و بازرسین سازمانهای مربوطه‌ انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های بازرسی در قالب گشت مشترک سیار‌، از واحدهای صنفی عرضه کننده‌ پوشاک‌، آجیل‌، میوه و تره بار و غیره بازرسی‌ها به صورت سرزده انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: گشت‌های مشترک سیار در ایام پایانی سال به ویژه در ساعات غیر‌اداری با جدیت در سطح استان زنجان انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در انجام گشت مشترک سیار در سطح شهرستان زنجان تقلب در عرضه گوشت مرغ گرم در زنجان کشف شد گفت: گزارش این تخلف با حضور رئیس شعبه سیار، مراتب صورتجلسه و گزارش تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

ممیزی با اشاره به اینکه با بازرسی انجام شده توسط گشت مشترک سیار و بر اساس گزارشات مردمی‌، یک واحد کشتارگاه مرغ اقدام به عرضه گوشت گرم کرده بود افزود: بر اساس گزارش کارشناس دامپزشکی استان‌، میزان آب موجود در هر بسته بیش از حد مجاز بوده است.

وی خاطر نشان کرد: تخلف تقلب محرز شده و بر این اساس، صورتجلسه تنظیم و برای انجام تحقیقات بیشتر به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه قاچاق در زنجان

وی در ادامه با اشاره به افزایش برخورد با قاچاقچیان مواد محترقه در زنجان افزود: در این راستا 153هزار عدد مواد محترقه قاچاق در خدابنده کشف و توقیف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با تشریح کشف این محموله قاچاق در خدابنده افزود: با کشف این محموله مهم در شهرستان خدابنده، از یک دستگاه خودروی سواری بیش از 153هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق کشف و ضبط شد.

وی ابراز کرد: در این رابطه راننده خودرو بعنوان متهم به تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده معرفی و پرونده به صورت خارج از نوبت تشکیل و در حال رسیدگی است.

ممیزی ابراز کرد: ارزش محموله کشف شده براساس گزارش کارشناسان 160میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر