logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۹
[ شناسه خبر : ۵۹۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت ورزش‌های سه گانه استان زنجان خبر داد

برگزاری دوره مربیگری ورزش‌های سه گانه در استان زنجان

برگزاری-دوره-مربیگری-ورزش‌های-سه-گانه-در-استان-زنجان

رئیس هیئت ورزش‌های سه گانه استان زنجان گفت: دوره مربیگری درجه سه ورزش سه گانه از سوی هیئت ورزش های سه گانه استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; رسول مشهدلو  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاقمندان برای مربیگری این رشته ورزشی که متشکل از سه رشته ورزشی شنا، دوومیدانی و دوچرخه سواری است، می‌توانند به دفتر هیتت در مجموعه ورزشی انقلاب ، ضلع غربی سالن شش هزار نفری مراجعه و یا با شماره تلفن های 33474810 و 09031696229 تماس بگیرند.

به گفته وی در این دوره کلاس مربیگری خانم ها در بخش دوگانه و آقایان در سه گانه می توانند، شرکت کنند.

رئیس هیات سه گانه استان زنجان با تاکید بر اینکه درهای هیات ورزش سه گانه به رو همه باز است، ادامه داد: هیات تلاش می کند از تمامی ظرفیت ها برای معرفی بیشتر ورزش سه گانه اقدام کند و در این راستا همکاری و تعامل بیشتر با بخش خصوصی و دولتی بسیار مهم است.

مشهدلو برگزاری دوره های مربیگری و داوری را در شناسایی نیروی انسانی فنی ورزش سه گانه مهم دانست و ادامه داد: برگزاری این قبیل دوره های آموزشی جزوء برنامه های هیات است.

رشته ورزشي سه گانه يا تري اتلون يكي از رشته هاي المپيكي داراي طرفداران زياد در جهان است، اين رشته شامل ۱۵۰۰ متر شنا، ۴۰ كيلومتر دوچرخه سواري و ۱۰ كيلومتر دو صحرانوردي است كه به صورت متوالي و پي در پي انجام مي شود و از نظر كارشناسان يك رشته ورزشي سخت و طاقت فرسا در عين حال يك ورزش بسيار مفرح و پويا محسوب مي شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر