logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۷
[ شناسه خبر : ۵۹۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون توسعه مديريت سازمان برنامه‌ريزي استان زنجان:

استقرار نظام آراستگی در دستگاه‌های اجرایی استان/ نظام آراستگی در 50 دستگاه دولتی استان زنجان اجرا می‌شود

استقرار-نظام-آراستگی-در-دستگاه‌های-اجرایی-استان-نظام-آراستگی-در-50-دستگاه-دولتی-استان-زنجان-اجرا-می‌شود

معاون توسعه مديريت سازمان برنامه‌ريزي استان زنجان با اشاره به اجرای نظام آراستگی در دستگاه‌های اجرایی استان گفت: نظام آراستگی در 50 دستگاه دولتی استان زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش موج رسا; هاشم محمدلو امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به اجرای طرح نظام آراستگی در دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: طرح نظارت بر استقرار نظام آراستگی در 50 دستگاه استان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: طرح نظام آراستگی با اهداف افزایش بهره وری اداری با افزایش خلاقیت در محیط کار، کاهش خطاها، افزایش ایمنی کار، افزایش عمر مفید تجهیزات و ماشین آلات، ایجاد فضای بیشتر و مطلوب  اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان زنجان با اشاره به زمان اجرای طرح بیان کرد: استقرار نظام آراستگی در دستگاه های اجرایی استان پس از تصویب در شورای راهبری توسعه مدیریت استان، طی نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شد.

وی بیان کرد: در طی بهمن ماه سال جاری ممیزین آراستگی در قالب 4 تیم 4 نفره با حضور در دستگاه های اجرایی و بازدید میدانی از سازمان‌های اداری نسبت به ممیزی نظام آراستگی اقدام می‌کند.

محمد‌لو خاطر نشان کرد: بعد از ارائه نتایج حاصل بعد از اجرای این طرح اعلام می‌شود و از دستگاه‌های برتر در این حوزه در استقرار نظام آراستگی تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به پاکسازی انبارهای برخی از ادارات افزود: برخی از مدیران خودشان اطلاع ندارن که انبارها در چه وضعیتی هستند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان زنجان بیان کرد: با فروش اموال مازاد و غیر قابل استفاده‌ای که در انبار ادارات تجمیع شده بودند 14 میلیارد ریال به خرانه دولتی واریز شد.

وی افزود: اجرای اصلاح نظام اداری در تسهیل خدمات رسانی موثر خواهد بود.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر