logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۵۲
[ شناسه خبر : ۵۹۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان:

روحیه همکاری در برخی حوزه های زنجان ضعیف است/ بودجه 97 به دستگاه های دارای واگذاری بیشتر تعلق می گیرد

روحیه-همکاری-در-برخی-حوزه-های-زنجان-ضعیف-است-بودجه-97-به-دستگاه-های-دارای-واگذاری-بیشتر-تعلق-می-گیرد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: روحیه همکاری در برخی از حوزه های استان زنجان از سوی دستگاه های اجرایی ضعیف است.

به گزارش موج رسا; شهرام طهماسبی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار داشت: از طریق سازمان های مرتبط باید همپوشانی بیمه ها رفع شود.

وی با بیان اینکه قول مساعد از سوی دانشگاه علوم پزشکی و تامین اجتماعی اخذ شده بود، گفت: ضروری است همکاری لازم در این زمینه صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان خاطرنشان کرد: روحیه همکاری در برخی از حوزه های استان ضعیف است و اگر به عنوان یک عضو از تیم خود را حساب نکنیم اقدامات جزیزه ای ما را به جایی نمی رساند.

طهماسبی برضرورت همراهی بیشتر سازمان های استان به منظور توسعه بیشتر تاکید کرد و گفت: باید به این قاعده مندی برسیم که زمان مهم بوده و الان وقت این نیست که نامه ای با تاخیر ارجاع داده شود.

وی ادامه داد: برخی گزارش های ارسالی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی قابل ارائه نیست و ضروری است برای پردازش اطلاعات، اطلاعات درستی ارائه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان بیان داشت: اطلاعات درست می تواند مبنای حرکت بوده و مسیر توسعه را مشخص کند.

طهماسبی بیان داشت: در ماده 27 نیازی نیست از منابع عمرانی استفاده شود، حتی می توان طرح را واگذار کرد.

این مسئول یادآور شد: بحث ماده 27 و واگذاری طرح ها باید به صورت جدی از سوی دستگاه های اجرایی پیگیری شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان خاطرنشان کرد: بودجه سال 97 به دستگاه هایی تعلق می گیرد که واگذاری های بیشتری را انجام داده باشند.

"قاسمپور" معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در ادامه این جلسه، با اشاره به عملکرد برنامه های اقتصاد مقاومتی استان زنجان در سال تولید و اشتغال،اظهار داشت: کارگروه های ذیل اقتصاد مقاومتی استان زنجان در سال جاری تشکیل جلسه داده اند.

وی افزود: فرمانداری شهرستان ایجرود با برگزاری هفت جلسه پیشرو در این زمینه بوده است و سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرده است. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر