logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸
[ شناسه خبر : ۵۹۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

کشف سه محموله مواد محترقه در استان زنجان/ حکم امحای 26 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در زنجان صادر شد

کشف-سه-محموله-مواد-محترقه-در-استان-زنجان-حکم-امحای-26-هزار-عدد-انواع-مواد-محترقه-قاچاق-در-زنجان-صادر-شد-

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به افزایش برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در زنجان گفت: حکم امحای 26 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در زنجان صادر شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف سه محموله قاچاق مواد محترقه در زنجان اظهار کرد: دو پرونده مختومه شده و یک پرونده نیز در دست بررسی و رسیدگی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این میزان کشفیات26 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق بوده است ابراز کرد:  عاملین این پرونده نیز به پرداخت جریمه 390 میلیون ریال محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه تعداد دو پرونده بصورت خارج از نوبت تشکیل و جلسات رسیدگی با حضور متهمان برگزار شد بیان کرد: پس از سیر مراحل قانونی، شعب مربوطه عاملین قاچاق را علاوه بر معدوم سازی محموله‌های مکشوفه‌ به نقدی محکوم کرد.

وی بیان کرد: حکم صادره درخصوص امحای مواد محترقه مکشوفه، با حضور نمایندگان سازمان‌های مربوطه انجام شده است.

ممیزی در ادامه از جریمه 997 میلیون ریالی دو قاچاقچی سیگار در زنجان خبرداد و گفت: تعداد دو دستگاه خودروی سواری سمند و پژو پس از صدور دستور توقف، مورد بازرسی قرار گرفته و در نهایت تعداد دو محموله سیگار خارجی شامل 509 هزار و 600 نخ سیگار کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه تعداد دو پرونده بصورت خارج از نوبت در شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل و جلسات رسیدگی برگزار شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: پس از احراز قاچاق بودن محموله‌ها‌، شعبه مربوطه عاملین قاچاق را علاوه بر ضبط تعداد دو دستگاه خودروی سواری ، به پرداخت رجیمه نقدی بمیزان 997 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر